۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۱۱۰۲۲
حجت الاسلام زنگویی زوزنی:

عنکبوت مقدس تکه‌ای از پازل دسیسه‌های صهیونیستی است

عنکبوت مقدس تکه‌ای از پازل دسیسه‌های صهیونیستی است
رییس کمیسیون بسیج مجمع نمایندگان طلاب گفت: عنکبوت مقدس پازلی از دسیسه های صهیونیست و با پول های آنان ساخته شده است و به دنبال خدشه دار کردن حریم زن ایرانی و اسلامی است.

حجت الاسلام علی زنگویی زوزنی رییس کمیسیون بسیج مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره  فیلم های اکران شده در جشنواره کن گفت: هر سالی که جشنواره فیلم در خارج از کشور برگزار می شود، اگر فیلم های پخش شده را از سالهای قبل بررسی کنیم می بینیم که هر فیلمی که چهره منفی از جامعه ایرانی را ارائه کند متاسفانه هدفمند به عنوان فیلم برتر جشنواره معرفی می شود.

وی افزود: اگر چه بعد از برگزاری هر جشنواره منتقدین دلسوز وطن دوست نقدهای خوبی را می نویسند و اعتراض خود را اعلام می دارند اما با کمال تاسف جنگ نرم و توهین به مقدسات به جای رسیده که به ساحت مقدس معصومین علیهم السلام بالاخص حضرت امام رضا صلوات الله وسلامه علیه کشیده شده است.

وی عنکبوت مقدس را با ساخته پول های یهودیان صهیونیست دانست و اظهار کرد: عنکبوت مقدس که پازلی از دسیسه های صهیونیست و با پول های آنان ساخته شده است در واقع به دنبال خدشه دار کردن حریم زن ایرانی و اسلامی است لذا این حرکت ضد انسانی اسلامی را که توهین به مقدسات میلیونها مسلمان است را محکوم می کنیم.

رییس کمیسیون بسیج مجمع نمایندگان طلاب در پایان ابراز کرد: دشمنان اسلام ناب بدانند با این حرکات ددمنشانه نمی توانند از رشد مکتب اهل بیت علیهم السلام جلوگیری و جلوی گرایش به اسلام ناب را بگیرند.

ارسال نظرات