۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۱۹۵۸۷
معاون فرهنگی حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

ثواب خدمت به زائران سیدالشهدا، کمتر از زیارت نیست

ثواب خدمت به زائران سیدالشهدا، کمتر از زیارت نیست
حجت‌الاسلام خوئینی در دیدار با موکب‌داران استان ایلام همت آنان را در حقیقت جهاد فی‌ سبیل الله دانست و گفت: ثواب خدمت به زائران سیدالشهدا علیه السلام کمتر از زیارت نیست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در روزهای پایانی حماسه‌ میلیونی پیاده‌روی اربعینِ امسال، معاون فرهنگی - آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارتخانه‌ جهاد کشاورزی، با حضور در موکب‌های مستقر در مهران و ایلام، چادرهای استراحت زوّار الحسین و محل اسکان رانندگان ماشین‌های سنگین، ضمن عرض خداقوّت، از فعالیت‌های در حال انجام بازدید کرد.

 حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی معاون فرهنگی - آموزشی در دیدار با موکب‌داران استان ایلام، همت آنان را در حقیقت جهاد فی‌ سبیل الله دانست و گفت: ثواب خدمت به زائران سیدالشهداء علیه‌السلام، کمتر از زیارت نیست.

وی با اشاره به سیره‌ی امام خمینی در اهمیت دادن به زیارت گفت: شخصیت امام این‌گونه بود که هرچند جایگاه بسیار زیادی برای زیارت قائل بودند؛ اما برخی مواقع که به زیارت می‌رفتند، زودتر از بقیه به خانه برمی‌گشتند تا بساط پذیرایی و چای را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام خوئینی در پایان ابراز امیدواری کرد در سال‌های بعد، زمینه‌ی تسهیلات بیشتر در مسیر زیارت سیدالشهدا علیه‌السلام، فراهم شود.

ارسال نظرات