۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۳۱۳۵۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن اسلامی است

امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن اسلامی است
حجت الاسلام مهدوی نیا امر به معروف و نهی از منکر را محور تمدن اسلامی خواند و گفت: نباید وسعت امر به معروف و نهی از منکر را به تذکر لسانی در جامعه محدود کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، عصر امروز در جمع اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه بعضی از افراد جامعه منکرات را به مساله حجاب محدود کرده اند، اظهارداشت: منکرات دیگری در حوزه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی، تجاری و...وجود دارد که نباید از آنها غافل شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه نباید وسعت امر به معروف و نهی از منکر را که محور تمدن اسلامی است را به تذکر لسانی محدود کنیم، افزود: البته که تذکر لسانی باید در سطح جامعه وجود داشته باشد، ولی آنرا محدود نکینم.

وی بر ضرورت توجه به مساله امربه معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر شخصی در اداره ای امر به معروف و نهی از منکر انجام داد، رئیس آن اداره به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن اداره باید از آن آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت کند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات