۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۳۱۹۲۴
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

فعالیت ۵۰ مبلغ در اجرای طرح ضیافت الهی

فعالیت ۵۰ مبلغ در اجرای طرح ضیافت الهی
حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری ۵۰ مبلغ در برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان گفت: در این راستا ۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده در جمع خبرنگاران به برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه لرستان اشاره کرد و گفت:  از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی امسال ۲۰۰ هزار نفر در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه استان شرکت داشتند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به تقارن طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی افزود: طرح ضیافت الهی در 46 بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است.

وی به فعالیت 50 مبلغ تا پایان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و عنوان داشت: 30 مبلغ غیربومی و 20 مبلغ بومی در بقاع متبرکه فعالیت دارند.

حجت الاسلام عباس خاطرنشان کرد: در راستای برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه غرفه‌های اقامه نماز، خانواده، کودکان، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در قالب خیمه‌های معرفت در این اماکن برپا شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم ترتیل خوانی در 10 امام زاده استان، برپایی مراسم افطاری هرشب در 10 امام زاده و اجرای طرح تفسیر قرآن از دیگر ویژه برنامه های اوقاف در ماه مبارک رمضان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات