۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۳۶۸۴۷

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام باقر در آستان علی بن محمد باقر

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام باقر در آستان علی بن محمد باقر
اصفهان - مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر اردهال کاشان از اجرای ویژه برنامه شهادت امام باقر (ع) در آستان علی بن محمد باقر (ع) اردهال کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد خیرخواه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: این ویژه برنامه‌ها در آستان امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع)، فرزند بلافصل آن حضرت در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: فردا شب یکشنبه شب چهارم تیرماه ویژه برنامه عزاداری امام محمد باقر(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام صلح میرزایی و مدیحه‌سرایی سیدجواد میرجعفری برگزار می‌شود.

خیرخواه با اشاره به اینکه این ویژه‌برنامه از شبکه قرآن رسانه ملی پخش می‌شود، اظهارداشت: عزاداران امام باقر(ع) مهمان سفره آن حضرت پس از اقامه عزاداری هستند.

به گفته وی ویژه برنامه کارشناسی کارشناس مذهبی نیز همان شب از ساعت ۲۱:۳۰ در آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ادامه داد: روز دوشنبه از ساعت ۱۱ صبح برنامه کارشناسی کارشناسان مذهبی در آستان امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) برگزار و از شبکه یک سیما به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه کارشناسی کارشناسان مذهبی تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت افزود: ساعت ۱۸ روز دوشنبه نیز برنامه کارشناسی کارشناسان مذهبی همراه با مدیحه سرایی برگزار می‌شود و این ویژه برنامه نیز از شبکه قرآن به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

خیرخواه همچنین با اشاره به زائران حج تمتع در مکه مکرمه برای انجام اعمال حج، اظهار داشت: این روز‌ها قبرستان بقیع و قبرمطهر امام محمد باقر (ع) زائری ندارد و بر همین اساس مراسم ویژه شهادت آن حضرت به صورت خاص و باشکوه در آستان علی بن امام محمد باقر(ع) فرزند بلافصل آن حضرت برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، مشهد اردهال از توابع شهرستان کاشان در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی این شهرستان واقع شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات