۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۳۸۹۱۲
امام جمعه خرم آباد:

آشنایی با نهضت حسینی راه مقابله با توطئه های دشمن است

آشنایی با نهضت حسینی راه مقابله با توطئه های دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: آشنایی با نهضت حسینی راه مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش گفت: در نهضت حسینی قلعه ای است که نام آن قلعه عاشوراست.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حسینی در ماه های محرم و صفر، افزود: یکی از امتیازات شیعه در میان دیگر مذاهب برخورداری از محرم، صفر و عاشورای حسینی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مجالس حسینی نعمت است، عنوان کرد: در این مجالس معارف اسلامی، آموزه های شیعه، احکام و اخلاق اسلامی گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: در ماه محرم ‌و صفر عزاداری ها و مجالس عزاداری حسینی را با عظمت، شکوه، کمیت و کیفیت برگزار کنید.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: برای مقابله باتوطئه های دشمن احتیاج داریم هرچه بیشتر با نهضت حسینی آشنا شویم.

حجت الاسلام والمیلمین شاهرخی با بیان اینکه آزادگی حسینی و معارف حسینی در مقابل ابزارهای گوناگون جبهه کفر و نظام سلطه نجات بخش است، گفت: در حدیث قدسی، عاشورا از ویژگی های امت پیامبر گرامی اسلام است.

وی بیان کرد: امروز این آموزه های محرم و صفر جبهه کفر را مات و مبهوت کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: امروز علم حسینی به دست ما رسیده است و برای علمداری در این عرصه باید تکلیف را به درستی تشخیص داد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات