۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۳۹۱۴
امام جمعه شبستر:

شعارهای مردم همان شعارهای اوایل انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر گفت: شعارهای مردم در حمایت از نظام اسلامی همان شعارهای اوایل انقلاب است.
امام جمعه شبستر


حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح اهمیت و جایگاه ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف دشمنان در تضعیف این نظام ارزشی پرداخت
.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه دشمن در حمله به ارزش های انقلابی و اسلامی هدف واحدی را دنبال می کند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برخواسته از اسلام و ارزش های مقدس آن است و در نتیجه هر دو یک هدف و ارزش را دنبال می کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان در هتک حرمت به عاشورای حسینی تاکید کرد: اعتراض مردم به هتک حرمت عاشورای حسینی و ارزش های انقلاب دو چیز جدا از هم نیست و در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی استمرار عاشورا است.

حجت الاسلام محمدزاده تصریح کرد: رهبری جمهوری اسلامی نیز برخواسته از عاشوراست و در واقع میان این دو هیچ فاصله ای وجود ندارد، این نظام از میوه های حماسه عاشوراست و حاکمیت دینی نتیجه عاشورا در این کشور است

وی با بیان اینکه شعارهای مردم در حمایت از نظام اسلامی همان شعارهای اوایل انقلاب است، تصریح کرد: شعارها همان شعارهای سال های 56 و 57 و دوران دفاع مقدس است که رنگ و بوی ارزشی و انقلابی دارند.

امام جمعه شبستر گفت: شعار عملکرد رسانه ملی درانعکاس حضور میلیونی مردم در صحنه و نمایش شعارهای سالهای نخست انقلاب اقدامی قابل تقدیر است./935/پ202/ص.

 

ارسال نظرات