۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۳۹۳۹۹
نشست نقد و بررسی برنامه‌های تلویزیونی ویژه ایام محرم برگزار می‌شود؛

از «مهلا» تا «معلی»

از «مهلا» تا «معلی»
نشست نقد و بررسی برنامه‌های تلویزیونی ویژه ایام محرم با عنوان از «مهلا» تا «معلی» با حضور کارشناسان دینی و رسانه‌ای در خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست نقد و بررسی برنامه‌های تلویزیونی ویژه ایام محرم با عنوان از «مهلا» تا «معلی» با حضور کارشناسان دینی و رسانه‌ای در خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

برنامه «حسینیه معلی» در دهه اول ماه محرم امسال به روی آنتن رفت و به عنوان پربیننده ترین برنامه این ایام، هیئت‌ها و آیین اصیل عزاداری مجالس اهل‌بیت(ع) را به مخاطبین نشان داد، خلاقیت و تسلط بر قواعد تکنیکی برنامه‌سازی در این برنامه دست به دست هم داد تا با نوآوری فرمی جدید را میان برنامه‌های مناسبتی رسانه ملی پدید آورد و استقبال خوبی از آن شود.

تعداد بازدید : 1

برنامه «مهلا» نیز یکی از ویژه برنامه های محرم امسال با اجرای محمد حسین پویانفر بود که وارد چهارمین فصل پخش شد، این برنامه که در 3 فصل گذشته، توانست جایگاه خوبی در بین مخاطبان خود پیدا کند در هر قسمت یک مهمان از میان چهره های شناخته شده و محبوب جامعه انتخاب می کرد و در مورد ایام محرم، امام حسین (ع) و عشق و ارادتی که به ایشان دارند صحبت می کردند.

نشست نقد و بررسی برنامه های مهلا و معلی

این نشست در روز چهارشنبه، 18 مرداد از ساعت 16 الی 19 در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا با حضور کارشناسان دینی و رسانه ای برگزار می شود.

گفتنی است این نشست به صورت پخش زنده بوده و علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند از طریق کانال خبرگزاری رسا به نشانی https://eitaa.com/rasanewsagency و لینک پخش زنده آپارات به نشانی https://www.aparat.com/rasa_news در این نشست شرکت کنند.

ارسال نظرات