۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۷۴۲۲۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

تفکر امام راحل ریشه در وجود مردم دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: تفکر امام راحل ریشه در وجود مردم دارد و مردم با تفکرات ایشان زنده‌اند.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، ضمن بیان اهداف انقلاب، رهبری، مردم و نظام اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داد که در سایه رهبری و اهداف امام، مردم به وظیفه خود به درستی عمل کرده‌اند، به طوری که حضور مردم در دوران دفاع مقدس دشمنان را خوار کرد و نیز حضور پر شور مردم پس از واقعه عاشورا و نهم دی ماه آنچنان دشمنان داخلی و خارجی را ناامید کرد که برای مدتی فکر توطئه از سرشان بیرون رفت.

وی بیان داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، استکبار جهانی تلاش کرده که ناکار آمدی نظام دینی ایران را ثابت کند، لیکن مردم با هوشیاری و رهبری عالمانه ولی فقیه منجر به شکست آنان شدند.وحدت و انسجام، پیروی از ولی فقیه و عمل به قانون مهم ترین مولفه در سلامت جامعه است، بنا بر این مسیر حرکت جمهوری اسلامی ایران با فعالیت گروه‌های سیاسی با آموزه‌های دینی، جامعه را در مسیر اصلی رهنمون می‌کند.

مسؤول دبیرخانه ستاد امور مساجد گیلان با اشاره به ویژگی‌های مهم انقلاب از قبیل حاکمیت جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه و عدالت و رفع تبعیض که از ثمرات حکومت دینی و مردم سالاری است، خاطرنشان کرد: مردم با تفکر حضرت امام خمینی (ره) زنده‌اند و تفکر امام راحل ریشه در وجود مردم دارد، زیرا تفکر آن عزیز سفر کرده تفکر قرآن و انبیا و ائمه معصومین (ع) است، در نتیجه مردم اطاعت از رهبری را مانند تبعیت از امام معصوم (ع) می‌دانند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: باید با برنامه ریزی صحیح پیشرفت های بخش های مختلف کشور برای ملت ایران به ویژه نسل جوان بازگو شود.

حجت الاسلام گلمیرزاده با بیان این که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده تر خود بار دیگر نقشه دشمنان را خنثی خواهند کرد، افزود: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال از شور و شعور انقلابی بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود./950/ت302/ص
ارسال نظرات