۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۴۳۳۳
امام جمعه اردبیل:

نتیجه اندیشه لیبرال کشتار بی‌رحمانه مردم است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: نتیجه اندیشه لیبرال کشتار بی‌رحمانه مردم و یتیم ماندن بیش از پنج میلیون کودک در عراق و افغانستان است.
امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل،‌ روز گذشته در دیدار مدیران و مسؤولان اجرایی این استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که اندیشه لیبرال دموکراسی غرب بشر را به سوی انحطاط و تباهی پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: نتیجه اندیشه لیبرال کشتار بی‌رحمانه مردم، یتیم ماندن بیش از پنج میلیون کودک در عراق و افغانستان، زیر پا گذاشتن ابتدایی‌ترین اصول انسانی است.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: امروز در یک ادعای خنده‌آور، آمریکا بن‌لادن و القاعده را گروه ضدتروریستی معرفی می‌کند و سعی دارد با دخالت در امور کشورهایی چون عراق به سران بعث فرصت خون‌خواهی دوباره ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل با رهبری مدبرانه خود توانست در حالی که دنیای غرب در تنور داغ مادی‌گرایی و دور شدن از حقیقت واقعی زندگی بشر می‌سوخت، احیاگر دین پیامبر اسلام(ص) شود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: با پیروزی انقلاب کرامت، عزت و اقتدار بشریت تجلی یافت و این انقلاب منشورهای بی‌محتوای نظام‌های بین‌المللی را منسوخ کرد.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: ظهور انقلاب اسلامی سبب شکسته‌شدن غرور کشورهایی چون آمریکا و اسرائیل شد، چون آنها در تصور خود می‌خواستند در دنیا کدخدایی کنند و نظم نوینی برخاسته از اندیشه لیبرال را بر دنیا حاکم کنند.

وی ادامه داد: شعار نه شرقی و نه غربی این انقلاب سبب شد قطب سوم در اردوگاه دیگری در دنیا پدید آید که مبنای آن معنویت، اخلاق، دین‌مداری و کرامت انسان بود که امروز میلیون‌ها انسان آزاده شیفته چنین ایده و اندیشه حکومتی هستند.

حجت ‌الاسلام و المسلمین عاملی خاطرنشان کرد: امام در مفاهیم حکومتی خود امت واحده، مردم‌سالاری دینی و ارتقای کرامت بشری را دنبال می‌کرد و توانست یک شیوه جدید حاکمیتی را در ایران پایه‌گذاری کند.

امام جمعه اردبیل شعار مرگ بر آمریکا را افتخار هر ایرانی و ذلت اسرائیل را خواسته همه آزادی‌خواهان دنیا اعلام کرد و ادامه داد: در روزی که شعار باید علیه آمریکا داده می‌شد با برخی حرکت‌های انحرافی عکس این اتفاق افتاد و از این حرکت‌های کوچک و اندک دشمن در جهت تخریب ملت و هجمه‌های رسانه‌ای خود بهترین استفاده را برد./935/پ202س
ارسال نظرات