۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۴۳۵۱

برنامه راز سرنوشت از رادیو معارف پخش می شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه راز سرنوشت که به تبیین علت های ریزش و رویش اصحاب معصومین(ع) می پردازد از رادیو معارف پخش می شود.
راديو معارف؛ صداي فطرت و فضيلت


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت الاسلام سعید طالبی نیا، مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف گفت: همزمان با تلاش های مجموعه دلسوزان انقلاب اسلامی برای تبیین خط نفاق، گروه فقه و سیره رادیو معارف نیز، برنامه«راز سرنوشت» را تولید و پخش می کند.

وی در ادامه افزود: در برنامه«راز سرنوشت » که دوشنبه ها از ساعت 8:30 تا 9 صبح پخش می شود، سرگذشت اصحاب مثبت و منفی پیامبر اسلام و سایر معصومین(ع) مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام طالبی نیا خاطرنشان کرد: همان طور که امیر مومنان علی(ع) توصیه فرموده اند، مطالعه و تامل در تاریخ گذشتگان، همچون چراغی است که انسان را از احوال گذشتگان آگاه ساخته و دلایل شقاوت و سعادت انسان ها را روشن می سازد، برنامه راز سرنوشت نیز با همین رویکرد و در واکنش به انحطاط برخی خواص انقلاب و همدستی آنان در اغتشاشات بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری، طراحی و تولید شده است.

حجت الاسلام طالبی نیا تاکید کرد: «راز سرنوشت » یک برنامه تحلیلی تاریخی است که به تهیه کنندگی محمد جواد طوسی و سردبیری اکبر طالبی نیا که هر دو از دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد حوزه و دانشگاه هستند تولید و پخش می شود.

گفتنی است حجت الاسلام فاضلی از اساتید حوزه علمیه قم کارشناسی این برنامه را به عهده دارد و حجت الاسلام مهدی کافی نیز به عنوان کارشناس با برنامه همکاری می کند./919/د102/ص

ارسال نظرات