۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۴۳۶۳
امام جمعه شبستر:

حفظ نظام اسلامی حفظ جامعه مدنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی در حقیقت حفظ اصالت جامعه مدنی است.
امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به تشریح نقش و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت.

وی با اشاره به حضور و حمایت مردم در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی گفت: این حمایت و حضور در صحنه مردم در تاریخ سی‌ساله انقلاب وجود داشته و سبب استحکام پایه های نظام بوده است.

حجت الاسلام محمدزاده تصریح کرد: نکته درخور توجه حمایت قاطع تر مردم در مقاطعی بوده که دشمن تهدیداتی را علیه نظام اسلامی به کار بسته است و آحاد جامعه در شکلی متحد و منسجم در حمایت از آرمان های امام و رهبری شرکت داشته اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: امسال همه باید در این راهپیمایی شرکت کنند و اقشار مردم از پیر و جوان حضور داشته باشند و حضور بزرگان در این حرکت نیز دارای اهمیت بیشتری است.

وی راهپیمایی پرشور 22 بهمن را ضامن امنیت جامعه دانست و تاکید کرد: این حضور همگانی توطئه های داخلی و خارجی را خنثی و امنیت را هدیه می کند.

وی با بیان این‌که مردم با حمایت خود از نظام و ولایت فقیه در حقیقت حمایت از قرآن و اسلام را ابراز داشته اند، تاکید کرد: مردم حساسیت زیادی نسبت به ارزش های دیینی و انقلاب خود دارند و بقای این حساسیت و احساس تکلیف بیمه کننده نظام اسلامی است.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به ضرورت ارتقای آگاهی و بصیرت در سطح جامعه خاطر نشان کرد: حفظ آگاهی و ارتقای بصیرت جامعه ضروری و نشان‌دهنده عملکرد به موقع مردم در دفاع از اسلام و ارزش ها است.

وی با بیان این‌که حفظ اصالت نظام جمهوری اسلامی از مهم‌ترین مسائل است، تاکید کرد: حفظ نظام در واقع حفظ اصالت جامعه اسلامی است و باید به این مسأله توجه ویژه‌ای شود./935/ت302/س
ارسال نظرات