۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۷۴۵۲۵
همزمان با اربعین حسینی؛

همایش بزرگ تشکل‌های دینی تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بزرگ تشکل های دینی به منظور تجدید میثاق با ولایت در تبریز خبر داد.
حجت الاسلام عظيمي، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، روز گذشته در جمع مسؤولان انجمن های اسلامی و هیات مذهبی تبریز اظهار داشت: همزمان با دهه فجر و در آستانه فرا رسیدن قیام 29 بهمن تبریز، برگزاری همایش بزرگ تشکل های دینی به منظور تجدید میثاق با ولایت در تبریز برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش روحانیان، هیات مذهبی، انجمن های اسلامی و مراکز قرآنی، کانون های فرهنگی مساجد، دانش آموزان مدارس صدرا و همه تشکل وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان با عزاداری از نقاط مختلف شهر به سوی مصلای تبریز حرکت خواهند کرد.

وی ابراز داشت: دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی ایران مطرح می کنند که مردم روز 9 دی برای حمایت از انقلاب اسلامی راهپیمایی نکرده اند و تنها به خاطر توهین به عاشورا اعتراض کرده اند؛ از این رو حال وظیفه همه آگاهان و دلسوزان به ارزش های انقلاب است که با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه معادلات ایادی استکبار را به هم بزنند.

وی با اشاره به این که ایران ام‌القرای کشورهای اسلامی است، اظهار داشت: بسیاری از حقیقت‌طلبان دنیا چشم امید به ایران دارند و امت‌های مسلمان در سراسر جهان با پیروی از انقلاب اسلامی ایران توانسته‌اند در مقابل دشمنان صهیونیستی و استکباری به پیروزی دست یابند.

گفتنی است، مسیرهای همایش تشکل دینی تبریز که فردا جمعه از ساعت ده صبح آغاز می شود، به شرح ذیل است. 

مسیر شماره یک: خیابان ثقة الاسلام، پل قاری، میدان ساعت، مصلای امام خمینی‌(ره)
مسیر شماره دو : میدان قونقا، چهار راه شریعتی، مصلای امام خمینی‌(ره)
مسیر شماره سه: مارالان و حافظ، چهار راه شهید بهشتی، میدان ساعت، مصلای امام خمینی‌(ره)
مسیر شماره چهار: میدان حکیم نظامی، شریعتی جنوبی، چهار راه شریعتی، مصلای امام خمینی(ره)./935/پ202/س
ارسال نظرات