۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۴۶۸۶۱
فرماندار کاشان مطرح کرد؛

بسیج؛ تفکر و اندیشه ای متعالی

بسیج؛ تفکر و اندیشه ای متعالی
اصفهان – شریف زارعی بسیج را یک تفکر و اندیشه متعالی دانست و گفت: پایه و اساس و ریشه بسیج در تفکر و مکتب حضرت امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد شریف زارعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، گفت: بسیج یک تفکر و اندیشه متعالی است.

وی با اشاره به اینکه تقابل جبهه مقاومت با ارتش رژیم غاصب صهیونیستی برگرفته از تفکر بسیج است افزود: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از تعابیر بسیار بزرگ و قابل تامل عشق، محبت و معرفت و شجره طیبه را برای بسیج استفاده کردند.

فرماندار کاشان به اوضاع ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه‌های منافقین برای بر هم زدن امنیت در کشور و همچنین دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در آن دوران شجره طیبه بسیج نهال نوپایی بود که امروز تبدیل به یک درخت تنومند شده است.

به گفته وی پایه و اساس و ریشه بسیج در تفکر و مکتب حضرت امام خمینی (ره) است که امروز شاهد میوه و ثمره بسیج هستیم که در حال توسعه و گسترش در کشور و حتی منطقه است.

فرماندار کاشان درادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا انقلاب اسلامی گفت: امروز بسیج برای سایر کشور‌ها الگویی تمار عیار شده به طوریکه تفکر بسیجی امروز در کشور‌های اسلامی حتی کشور‌های غیر شیعی و منطقه حاکم است.

شریف زارعی یادآور شد: امروز حماس به عنوان گروه مبارز کوچک نشأت گرفته از روحیه بسیج در فلسطین توانسته است در مقابل ارتشی که خودش را ارتش چهارم دنیا معرفی کرده است ایستادگی کند و به پیروزی برسد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات