۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۴۸۵۲
نماینده ولی فقیه در گیلان:

جمهوری اسلامی‌ به ملت ایران عزت بخشید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا دررشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان، ظهر امروز در دیدار مدیران شرکت برق منطقه ‌ای گیلان در رشت، با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، این انقلاب را عطیه ای الهی دانست و گفت: امروز پس از گذشته سی یک سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، شاهد آن هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش های مختلف در عرصه های بین المللی نقش مؤثری دارد.

وی انقلاب اسلامی را سبب ایجاد تحولی چشمگیر در کشور دانست و تصریح کرد: پیشرفت های جمهوری اسلامی در بخش های مختلف موجب وحشت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه رشت به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش های موشکی، هوافضا، ماهواره، زیر دریایی و سلول‌های بنیادین اشاره کرد و ادامه داد: با وجود تحریم‌های صورت گرفته از سوی کشورهای غربی علیه ایران؛ جوانان ایرانی با تکیه بر دانش بومی توانستند، جهش‌های علمی بزرگی کسب کنند که سبب تحیر دشمنان انقلاب شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی، برای جلوگیری از این همه پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف، قصد داشتند با طرح موضوع ساخت سلاح اتمی توسط ایران، جلوی این توسعه علمی در کشور را بگیرند، افزود: در کنار تلاش های فراوان دشمنان، جمهوری اسلامی توانست روز به روز قله‌های پیشرفت و ترقی را طی کند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی وابستگی را یکی اهداف دشمنان جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: آنها می خواهند ما همواره به کشورهای اروپایی و غربی وابسته باشیم و ازتولید بومی عقب بمانیم.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از مناطق روستایی و دور افتاده کشور از امکانات اولیه برخوردار نبودند، خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز بسیاری از امکانات در روستاها و مناطق دور دست کشور وجود دارد که این موضوع به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه درگیلان در ادامه با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن ماه، بر حضورپرشور و گسترده ملت ایران در راهپیمایی این روز بزرگ تأکید کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات