۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۷۴۸۸۴
مدیر کل صدا و سیمای استان قم:

عدم تبیین فرهنگ انقلاب موجب سو استفاده دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل صدا و سیمای استان قم بر ضرورت تبیین و معرفی فرهنگ انقلاب اسلامی تاکید کرد.
دهه فجر، انقلاب، بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بهرام محمدی نیا مدیر کل صدا و سیمای استان قم، عصر یک شنبه در حاشیه دیدار مدیران صدا و سیما با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های صدا و سیمای نور در دهه مبارک فجر اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات انجام شده همکاران ما در صدا و سیمای استانی قم در تلاش هستند تا برنامه های دهه فجر به بهترین نحو ممکن از شبکه استانی پخش شود.

وی با اشاره به برخی از برنامه های شبکه استانی نور در دهه مبارک فجر بیان داشت: ما تلاش کرده ایم که برنامه های صدا و سیمای استان قم از سال های گذشته بهتر باشد و خوشبختانه همکاران ما در شبکه استانی نیز با انگیزه خاصی نسبت به اجرا و تهیه برنامه های مناسب و درخور شان این دهه اقدام کرده اند.

در ادامه بیان داشت: با کمک همکاران شبکه نور تلاش شده است تمامی برنامه هایی که در این دهه از صدا و سیمای استان قم پخش می شود با رویکرد معرفی انقلاب اسلامی باشد.

محمدی نیا گفت: برنامه های کودک، نوجوان، جوانان و دیگر برنامه های استانی که به طور متناوب از ابتدای صبح در شبکه های رادیوئی آغاز می شود و تا نیمه های شب نیز ادامه دارد برنامه ها با رویکرد معرفی انقلاب پخش می شود.

وی تصریح کرد: ما در این دهه نسبت به تبیین دستاوردهای سی ساله انقلاب اسلامی در کشور و همچنین استان قم با پخش و تهیه برنامه های مختلف اقدام کرده ایم و در مدت باقیمانده از این دهه مبارک نیز این روش ادامه خواهد یافت.

محمدی نیا از پخش مستقیم مراسم راهپیمایی مردم قم در 22 بهمن ماه از طریق شبکه های سراسری خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته در 22 بهمن حضور حماسی مردم قم از طریق شبکه های سراسری برای مردم سراسر ایران پخش خواهد شد.

وی بیان داشت: سعی ما بر این است که بتوانیم از ظرفیت تصویربرداری از نماها و زوایای مختلف استفاده کنیم و امیدواریم مدیران استان نیز امکاناتی همچون بالگرد در اختیار همکاران ما قرار دهند تا بتوانیم از این طریق نیز تصاویر بسیار زیبایی را ضبط کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان قم، با اشاره به نقش رسانه ها در ترغیب و تشویق مردم برای حضور پرشور در تظاهرات 22 بهمن ماه خاطرنشان کرد: جهت گیری تمام برنامه های شبکه استانی ترغیب و تشویق آحاد مختلف جامعه جهت حضور پرشور در این حماسه است و دهه فجر با راهپیمایی بزرگ مردم به کمال می رسد.

محمدی نیا با تاکید بر ضرورت تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر در معرفی و تبیین فرهنگ انقلاب کوتاهی کنیم دشمنان قسم خورده انقلاب از این فرصت و خلا ها سو استفاده خواهند کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات