۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۴۹۸۶۰
به همت مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی؛

دوره اعتبارنامه عالی حکمرانی برگزار می شود

دوره اعتبارنامه عالی حکمرانی برگزار می شود
مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در مقطع دکتری تخصصی حکمرانی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار  سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی در مقطع دکتری تخصصی ( Ph.D ) حکمرانی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد و دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت و علوم سیاسی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

شایستگی‌های عمومی:

دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تحصیلات حوزوی معادل کارشناسی ارشد سطح (۳) برای روحانیون؛

اعتقاد و التزام عملی به اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه؛

برخورداری از استحکام اندیشه دینی، بصیرت سیاسی و روحیه انقلابی و تحولگرایی؛

آشنایی کافی با مباحث معارف اسلامی، زبان انگلیسی و روش تحقیق؛

شرایط اختصاصی داوطلبین

عضویت در سازمان‌های کشوری و نهادهای عمومی؛

برخورداری از تجربیات موفق در مشاغل مدیریتی؛

حداکثر سن 40 سال؛

ثبت نام داوطلبان تا تاریخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ و از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام موجود در وبگاه دانشگاه عالی دفاع ملی به آدرس اینترنتی http://www.sndu.ac.ir  انجام می‌شود.

گفتنی است دانش‌آموختگان دوره دکتری از دانشگاه‌های غیردولتی و افراد واجد شرایط از نیروهای مسلح نیز مجاز به ثبت نام می‌باشند.

م/

 

 

همچنین دوره اعتبارنامه عالی حکمرانی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی نیز برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1403 برگزار می شود که از اهداف این دوره می توان به تعمیق نگرش اسلامی داوطلبان در حوزه حکمرانی و پرورش تفکر راهبردی در آنان، ایجاد بینش تحلیلی نسبت به منافع ملی، امنیت ملی و تهدیدات آن، افزایش قدرت درک و تحلیل تحولات اجتماعی سیاسی در محیط ملی و بین المللی و ایجاد توانایی و مهارت در حوزه شناخت، تحلیل و ارائه راه حل برای نظام مسائل حکمرانی اشاره کرد.

‌شرایط داوطلبان: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد رسمی و یا معادل حوزوی آن، اشتغال در پست‌های مدیر کل (یا همطراز) و بالاتر در قوای سه گانه و سایر نهادها و با معرفی بالاترین مقام دستگاه، برخورداری از تجربیات موفق در مشاغل مدیریتی، برخورداری از استحکام اندیشه دینی و بصیرت سیاسی، دارا بودن روحیه انقلابی و تحولگرایی و حداکثر داشتن سن 45 سال می باشد.

طول دوره: یکسال تقویمی و زمان تشکیل کلاس‌ها: بعد از ساعات اداری و پنجشنبه‌ها خواهد بود  علاقه مندان برای ثبت نام می توانند تا تاریخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام موجود در وبگاه مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی به آدرس اینترنتی http://www. governanceschool.ir اقدام کنند.

ارسال نظرات