۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۵۱۴۲۵
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

فریب دسیسه ها و هجمه های فرهنگی دشمن را نخوریم

فریب دسیسه ها و هجمه های فرهنگی دشمن را نخوریم
یاوری گفت: امروز پرچم شهدا به دست ما بوده و باید مواظب باشیم از مسیر و راه شهدا منحرف نشویم و فریب دسیسه ها و هجمه های فرهنگی دشمن را نخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احسان یاوری، پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری چهلمین روز شهادت مظلومانه شهدای گلزار کرمان با گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای حادثه تروریستی شهدای کرمان گفت: ایادی شیطان و دشمنان چون دیدند نمی توانند حریف حاج قاسم شوند تصمیم به حذف او گرفتند و او را به شهادت رساندند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه افرادی که به بالاترین مقام اطمینان نفس رسیده اند، خداوند به آنها بالاترین درجه را عطا می کند، افزود: مصداق این مهم، حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه از خون هر شهید صدها شهید دیگر پرورش می یابد، عنوان کرد: از خون حاج قاسم سلیمانی هزاران هزار حاج قاسم دیگر پرورش یافت و مصداق آن همان ده ها شیهدی بود که در مزار حاج قاسم شهید و به خاک و خون کشیده شدند.

یاوری با اشاره به اینکه کسی که اقتدار و شوکت و هیبت دارد، مظلوم است مثل امیرالمومنین و امروز نیز جمهوی اسلامی که بر مشی امیرالمومنین(ع) است اقتدار و هیبت دارد ولی مظلوم است، گفت: مصداق آن شهادت مظلومانه زنان و مردان و کودکان بی گناهی است که در گلزار شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: امروز پرچم شهدا دست ما است، باید مراقب باشیم راه و مرام شهدا را فراموش نکنیم.

وی در پایان خطاب به نسل جوان و نوجوان تاکید کرد: باید مراقب بود که مسائل حاشیه ای ما را از اصل این نهضت منحرف نکند و انتهای این مسیر رستگاری است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات