۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۵۱۸۱

2 خانه عالم در بناب به بهره برداری رسید

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام الله دهه فجر دو خانه عالم در شهرستان بناب به بهره‌برداری رسید.
2 خانه عالم در بناب به بهره برداری رسید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام رسول یگانه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب، امروز در مراسم بهره‌برداری از دو خانه عالم در روستاهای این شهر اظهار داشت: این دو خانه عالم در روستاهای «ینگی‌کند خوشه‌مهر» و «روشت بزرگ» مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته وی خانه عالم روستای «ینگی کند خوشه مهر» در زمینی به مساحت دویست متر مربع و با زیربنای نود متر مربع در مدت زمانی هفت ماه احداث شده است که برای بهره‌برداری از آن 23 میلیون تومان اعتبار از محل درآمدهای عمومی استانی هزینه شده است.

حجت الاسلام رسول یگانه با بیان این که تا کنون در این استان 68 خانه عالم به بهره‌برداری رسیده و سهم شهرستان بناب برای سال 88 نیز چهار باب بوده است، تصریح کرد: برای سال آینده نیز چهار باب دیگر خانه عالم احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: خانه عالم روستای «روشت بزرگ» در زمینی به مساحت دویست متر مربع و با زیربنای 85 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیون تومان احداث شد که زمین آن از سوی خانم‌«قالاسان» یکی از اهالی این روستا اهدا شده است.

گفتنی است، تاکنون سه باب خانه عالم در شهرستان بناب افتتاح شده است که عملیات اجرایی یک باب خانه عالم دیگر نیز به زودی آغاز می‌شود./935/پ202/س

ارسال نظرات