۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۷۵۲۱۷
به مناسبت دهه آخر صفر؛

65 مبلغ خواهر به نقاط مختلف اصفهان اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مسوول اعزام مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اعزام بیش از 65 خواهر ملبغ حوزه علمیه اصفهان در ایام دهه فجر به نقاط مختلف اصفهان خبر داد.
بسيج خواهران
خانم معصومه کاظمی مسوول اعزام مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه آخر صفر و دهه فجر انقلاب اسلامی برای اولین بار، 65 نفر از خواهران مبلغ از سوی دفتر تبلیغات به مناطق محروم  شهر اصفهان اعزام شدند.

وی ادامه داد: خواهران مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان فعالیت های تبلیغی خود را در مراکز آموزش از جمله مدارس دخترانه و خوابگاه‌های دانشجویی، مساجد، حسینه ها، کانون های فرهنگی سطح شهر و مناطق محروم اطراف اصفهان پیگیری نموده اند.

مسوول اعزام مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: خواهران مبلغ با تحت پوشش قرار دادن بیش از 5 هزار نفر از بانوان اصفهان، در طرح تبلیغ مستمر و برگزاری جلسات هفتگی در زمینه های خانواده، قرآن و احکام آموزش های لازم را به آنها ارائه می‌دهند.

کاظمی ادامه داد: در ماه رمضان 200 نفر، در ماه محرم 195 نفر، در عید غدیر 40 نفر، در طرح هجرت 240 نفر از مبلغان این مرکز به نقاط مختلف اعزام شدند و در نظر داریم در ایام فاطمیه نیز 100 نفر از مبلغان خواهر این مرکز را به این مناطق اعزام کنیم.

وی اضافه کرد: این مبلغان از ابتدای دهه فجر فعالیت تبلیغی خود را شروع کرده و تا پایان دهه صفر ادامه خواهند داد../ 965/ پ202/ص
ارسال نظرات