۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۷۵۶۴۸
نماینده ولی فقیه در گیلان:

باید نسبت به جنایت‌های اسرائیل غاصب در هائیتی هوشیار بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی در هائیتی به بهانه حمایت از کودکان بی پناه این کشور هشدار داد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان، امروز در همایش تجلیل از خیران خانه شبانه‌روزی مژدهی رشت، با هشدار به جنایت های رژیم صهیونیستی در هائیتی به بهانه حمایت از کودکان بی پناه این کشور گفت: اسرائیل غاصب کودکان هائیتی را به بهانه حمایت، از این کشور خارج و به اسرائیل منتقل می‌کند تا در دموکراسی آینده که مد نظر آنها است، آرای این کودکان را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین به جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس، نسبت به قاچاق اعضای کودکان هائیتی اشاره کرد و افزود: نیروهای رژیم صهیونیستی به بهانه کمک به مردم زلزله زده هائیتی، با فروش کلیه، قلب و اعضای جوارح کودکان بی‌گناه این کشور محل درآمدی برای خود ایجاده کرده‌اند و هم اکنون به قاچاق این کار مشغول هستند.

امام جمعه رشت، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسلمانان‌ همواره ‌به دنبال خدمت و خیرخواهی هستند، خاطر‌نشان کرد: متأسفانه در دنیای امروز برخی انسان‌ها همانند حیوانات درنده می‌خواهند به مال و جان و ناموس یکدیگر تجاوز کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که افرادی که امروز در جایگاه‌های رفیع حضور دارند، به آسانی به ‌قله کمال دست نیافتند، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ انسان‌هایی که به مقام کمال دست یافتند، طعم گرفتاری و مشکلات را چشیده اند و سختی روزگار را لمس کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی به بخشی از زندگی امام راحل در زمان کودکی اشاره کرد و گفت: این مرد بزرگ تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در همان دوران کودکی پدرش را از دست داد و بسیاری از مشکلات آن روز را تحمل کرد تا امروز این گونه نام او در دنیا ماندگار است.

امام جمعه رشت با بیان این که نام بنیانگذار انقلاب اسلام در میان نام آزادی‌خواهان جهان درخشنده تر است، خاطر نشان کرد: امروزه نام امام خمینی‌(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تاریخ بشریت ماندگار شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر این که زنده بودن روح خدمت در این برهه از زمان ارزش فراوانی دارد، تصریح کرد: انسانیت هنوز در میان انسان ها وجود دارد و امروز باید بیش از هر زمان دیگری روح انسان دوستی را در خود تقویت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در پایان با بیان این که به سفارش قرآن نباید نزدیک مال یتیم شد و از آن به نفع خود استفاده کرد، گفت: باید در رعایت حقوق یتیمان کمال احتیاط صورت گیرد تا حقی از آنها ضایع نشود./950/پ202/س
ارسال نظرات