۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۷۵۷۶۵۲
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتهدزاده در گفت‌وگو با رسا:

مردم اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند

مردم اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند
مستشار بازنشسته دیوان عالی کشور با بیان اینکه رسانه‌های خارجی با جعل اخبار کذب اصرار دارند که ناامیدی را به مردم کشور القاء کنند، تصریح کرد: مردم از رجوع به رسانه‌های خارجی بپرهیزند و از خبرگزاری‌های رسمی و صدا و سیما اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر مجتهدزاده مشاور علمی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سانحه هوایی بالگرد رئیس جمهور و اخبار ضدو نقیض رسانه های داخلی و خارجی از این اتفاق، گفت: سخن و رهنمود امروز رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در رهنمودهای خود فرمودند که مردم نگران و دلواپس نباشند که هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید و همچنین فرمودند تمام کارها اعم از کارهای اجرایی انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتهدزاده رهنمودهای رهبر انقلاب را امیداور کننده توصیف کرد و افزود: رهبر انقلاب نیز فرمودند که امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند، این سخنان رهبر معظم انقلاب نیز امیدوار کننده است.

رسانه های خارجی با جعل اخبار کذب اصرار دارند که ناامیدی را به مردم کشور القا کنند

وی با بیان اینکه رسانه های خارجی با جعل اخبار کذب و اکانت های جعلی در شبکه های اجتماعی اصرار دارند که ناامیدی را به مردم کشور القا کنند، تصریح کرد: این رسانه ها اصرار دارند که نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه خورده است و در صددند که فضای ناامیدی را به ملت ایران القا کنند.

مستشار بازنشسته دیوان عالی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه اخبار کذب رسانه های خارجی، توئیتر و اینستاگرام با هدف عصبانی کردن ملت ایران انتشار می یابد، مردم از رجوع به این رسانه ها و شبکه های اجتماعی خارجی بپرهیزند و از خبرگزاری های رسمی و صدا و سیما اخبار این سانحه و اتفاقات دیگر را دنبال کنند چون جزئیات دقیق از این طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتهدزاده ابراز داشت: امیدواریم مردم در شب میلاد امام رضا(ع) دست به دعا بردارند و امیداوارم آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در صحت و عافیت برگردند و به طور یقینی به امور کشور اختلال وارد نخواهد شد.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات