۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۵۷۸۳۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

آیت الله رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود

آیت الله رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود
مدیر حوزه علمیه لرستان در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب کشور و همراهانش گفت: آیت الله رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، متن پیام تسلیت حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان در پی شهادت رئیس جمهور کشور و همراهانش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المؤمِنینَ رِجالٌ صَدقوا ما عاهَدوا الله عَلیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلاً»

ارتحال شهادت گونه خادم الرضا، خادم المله و مجاهد خستگی ناپذیر و یار صدیق و وفادار امامین انقلاب حضرت حجه الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی(ره) مظهر خدمت بی منت و صادقانه به ملت شریف ایران و به حق، سیدالشهدای خدمت هستند و یاران و همراهان ایشان، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مردمی و انقلابی تبریز آیت الله آل هاشم  و وزیر پرتلاش، خادم جبهه ی مقاومت دکتر امیر عبداللهیان و استاندارجوان آذربایجان شرقی دکتر رحمتی و تیم حفاظتی در سانحه سقوط بالگرد موجب تاثر و تاسف همگان گردید.

امید است خدای متعال روح آن عزیزان را قرین رحمت واسعه خویش و عنایات خاصّه حضرت ثامن الائمه علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام)، همنشین انبیاء و اولیاء و شهداء قرار داده و خون پاک آنان را موجب تعالی و رشد نظام اسلامی قرار دهد.

همانگونه که در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی در مراحل گذشته آن یعنی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و حکومت اسلامی عالمان و مجاهدان بزرگی مانند شهید مطهری، بهشتی و یارانش، رجایی، باهنر و سلیمانی و ... نثار شدند و حال در مرحله دولت اسلامی نیز شاهد شهادت این عزیزان بودیم.

ان شاءالله بزودی ثمرات خون همه شهدای انقلاب، مقاومت و خدمت؛ رسیدن به جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی را رقم خواهد زد.

جامعه روحانیت و مبارز استان لرستان این مصیبت برزگ را به محضر حضرت بقیه الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، ملّت شریف ایران اسلامی، مردم ولایت مدارو انقلابی استان لرستان وخانواده محترم و معزا و داغ دیده آنان تعزیت و تسلیت عرض می نماییم و از خداوند سبحان برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات