۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۵۷۸۵
خطیب جمعه رشت:

22 بهمن همه پرسی ملی حمایت از ولی فقیه و جمهوری اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه رشت، راهپیمایی 22 بهمن امسال را همه پرسی ملی حمایت از مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی دانست.
امام جمعه موقت رشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام میر کاظم حسینی اشکوری، امام جمعه موقت رشت، در خطبه های نماز جمعه رشت، با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن میدان نمایش تجدید عهد با ولایت فقیه و همه پرسی ملی حمایت از مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به بصیرت و آگاهی بالای مردم ایران، تاکید کرد: مردم شرکت کننده در انتخابات هنگامی که انحراف خواص را از آرمان های امام و انقلاب دیدند، در 22 بهمن شعار وحدت و حمایت از ولایت فقیه سر دادند و علت احترام مردم به خواص نزدیکی و وفاداری به اندیشه های امام خمینی(ره) است و مردم هنگامی که ببینند، خواص از اندیشه های امام (ره) منحرف شده اند، آنان را طرد می کنند.

حجت الاسلام حسینی اشکوری از موضع دو پهلوی برخی روحانیان و ائمه جمعه گیلان در برابر جریان فتنه انتقاد کرد و گفت: جنگ امروز جنگ نرم است و ائمه جمعه سرداران مبارزه با جنگ نرم هستند.

امام جمعه موقت رشت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به کشورهای حاشیه خلیج فارس، تصریح کرد: پروژه ایران هراسی، طرحی شکست خورده است و حضور گسترده و پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، باعث ترس آمریکا شده است.

حجت الاسلام حسینی اشکوری در خطبه نخست نماز جمعه رشت، یکی از راه های بهره برداری سازنده از دنیا را انفاق و وقف معرفی کرد و گفت: وقف علاوه بر دستوری دینی، یک امر فطری است و وقف  سرمایه و میراثی جاودان و تنها سرمایه گذاری است که خطری آن را تهدید نکرده و همه سود حاصل از آن به واقف می رسد.

خطیب نماز جمعه رشت در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه  «لوازم زندگی مدرن» در رشت، برپایی این نمایشگاه را با شعار اصلاح الگوی مصرف مغایر دانست و اظهار داشت: وضعیت این نمایشگاه از نظر بدحجابی و تبلیغ فرهنگ غرب نگران کننده است./950/پ202/ص
ارسال نظرات