۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۷۵۷۹۱۳
اسماعیل هنیه در مراسم تشییع شهدای خدمت:

شهید آیت الله رئیسی فلسطین را سنگر اول مقاومت می دانست

شهید آیت الله رئیسی فلسطین را سنگر اول مقاومت می دانست
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم اقامه نماز و تشییع شهدای خدمت به دیدار خود با آیت الله رئیسی در ماه رمضان اشاره کرد و سخنان آن شهید را یادآور شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت در دانشگاه تهران با تسلیت شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه به مردم ایران و ابراز همدردی با دولت و ملت، گفت: شهادت ایشان مردانی که همراه وی بودند را تسلیت می گویم و از خداوند متعال رحمت الهی را برای این مردان خدا درخواست دارم.

وی با اشاره به دیدار خود در ماه رمضان با رئیس جمهور شهید در تهران، اظهار داشت: آیت الله رئیسی به مواضع ثابت جمهوری اسلامی در حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد و در این دیدار به محورهایی تأکید کرد؛ رئیس جمهور شهید مسأله فلسطین را مسأله اول امت اسلامی دانست و قضیه فلسطین را در عمق عقیده امت اسلامی معرفی کرد.

هنیه در ادامه ذکر سخنان سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: سنگر اول جبهه مقاومت فلسطین است و برای اهداف ملت فلسطین به حمایت جمهوری اسلامی ادامه می دهد. مسأله سومی که رئیس جمهور شهید به آن تأکید کرد، عملیات طوفان الاقصی بود و نبرد جبهه غزه را زلزله ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و یک تحول تاریخی در سطح جهانی ایجاد کرد. ملت فلسطین این نبرد را تا آزادی فلسطین و قدس شریف ادامه خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر در حضور مردم و رهبران مقاومت می گویم که مطمئن هستیم جمهوری اسلامی ایران در راه حمایت از فلسطین راهبرد خود را تا روزی که پرچم توحید در سرزمین فلسطین برافراشته شود، ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات