۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۵۷۹۹۴
حجت الاسلام والمسلمین عالی:

آیت الله رئیسی زندگی خود را مدیون خادم الرضا بودن می‌دانست

آیت الله رئیسی زندگی خود را مدیون خادم الرضا بودن می‌دانست
اصفهان – استاد حوزه علمیه قم مخلص، مؤمن وعبد خدا بودن را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید دانست و گفت: آیت الله رئیسی همه این افتخارات را به واسطه خادم الرضا بودن خود می‌دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مسعودعالی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت همزمان با آیین یادواره شهدای گمنام در کاشان، گفت: آیات و و روایات زیادی در ارتباط با مقام شهدا آمده است.

وی با تشریح مقام شهید و شهادت از دیدگاه آیات و روایات قرآن گفت: هیچ شخصی به مقام شهید نائل نمی‌شود مگر اینکه درحیات دنیایی اش مرام شهدا را داشته باشد. 

استاد حوزه علمیه قم در ادامه، مخلص، مؤمن و عبد خدا بودن را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی دانست و اظهار داشت: شهید جمهور همه این افتخارات را به واسطه خادم الرضا بودن خود می‌دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عالی گفت: خداوند نیز به واسطه چنین ویژگی‌هایی او را لایق شهادت دید و مزد خدمات ماندگارش را در شب میلاد حضرت امام رضا(ع) با شهادت زیبایش داد. 

وی یادآور شد: تجربه ۴۵ سال گذشته انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده است هر زمان با مصیبت‌های سنگین روبرو شدیم در ادامه رشد و پیشرفت‌هایی را برای ملت ایران رقم خورده است.

به گفته وی خداوند از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران به کشور و ملت قهرمان ایران عنایت ویژه داشته و حافظ نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده است.

استاد حوزه علمه قم شهادت آیت الله رئیسی را مصیبت بزرگی دانست و با اشاره به اینکه طی سه سال ریاست جمهوری ایشان آسایش و آرامش بر کشور حکم فرما بود، گفت: خداوند برای مردمی که شهید دادند و رئیس جمهوری آنها پرکار و خادم مردم بود یک خیری را رقم می‌زند که امیدواریم به زودی شاهد این خیر و برکات باشیم. 

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت همزمان با آیین یادواره شهدای گمنام در کاشان همراه با نمایشگاه بزرگ توان دفاعی اعم از پهپاد‌های نیرو‌های مسلح و نمایشگاه آثار شهدا، اجرای گروه سرود دانش آموزی با حضور مسئولان شهرستان کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، دانشجویان، دانش آموزان روحانیت، خانواده معظم شهدا، خانواده شهید مدافع حرم دانشجوی مهذب شهید محمدخانی و مسئولان دانشگاه برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات