۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۵۸۳۳۳
نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد؛

ضرورت حضور ارزشمند و قوی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای ادامه مسیر انقلاب

ضرورت حضور ارزشمند و قوی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای ادامه مسیر انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین دژکام ضرورت الگوبرداری از سیره شهید آیت الله رئیسی در مدیریت برای رئیس جمهور آینده کشور را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در جلسه قرارگاه تبیین استان فارس با اشاره به احتمال توطئه دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی را را از دست داده‌ایم و دشمنان محتمل است توطئه هایی در دستور کار خود داشته باشند و لازم است در این زمینه کار تبیینی صورت گیرد تا ما شاهد حضور ارزشمند و قوی در عرصه انتخابات باشیم و با یک انتخاب مناسب مسیر انقلاب اسلامی با قدرت امتداد یابد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام افزود: مردم شریف ما با عنایت خداوند مثل همیشه که در انقلاب اسلامی صحنه‌های عزتمندانه آفریده اند این بار نیز یک صحنه عظیم دیگری رقم خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: شهید رئیسی بیان می کردند که من برای رأی‌آوردن دور بعد انتخابات کار نمی‌کنم بلکه هدفم جلب رضایت الهی و محقق شدن آرمان های انقلاب اسلامی است و این الگو باید تدوین شده و به عنوان یک سیره مقابل دیدگان قرار گیرد که همگان بدانند در انقلاب اسلامی رئیس دولت باید اینگونه باشد و در غیر از این صورت مورد تایید نخواهد بود.

ارسال نظرات