۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۵۸۸۸
به منظور پاسخ‌گویی به شبهات قرآنی؛

گروه علمی حوزوی الحیاط در مؤسسه آموزشی و پژوهشی توحید تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مؤسسه آموزشی و پژوهشی توحید بابل گفت: گروه علمی حوزوی الحیاط، به منظور پاسخ‌گویی به شبهات قرآنی در این مؤسسه تشکیل شد.
حجت الاسلام عباس نيکزاد، مسؤو نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشکي بابل
حجت الاسلام عباس نیکزاد، مسؤول مؤسسه آموزشی و پژوهشی توحید، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، از تشکیل گروه علمی حوزوی ‌«الحیاط» در این مؤ‌سسه خبر داد و تصریح کرد: این گروه علمی به همت جمعی از طلاب و دانشجویان با هدف فعالیت های علمی و پژوهشی تشکیل شده است.

وی به برخی از فعالیت‌های این گروه حوزوی اشاره کرد و گفت: پاسخ به شبهات قرآنی از سوی استادان برجسته حوزه و نیز آغاز سیر مطالعاتی استاد شهید مطهری از جمله برنامه‌های در دست اجرای این گروه است.

حجت الاسلام نیکزاد همچنین از راه‌اندازی بخش پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات دینی توسط طلاب و روحانیان در مؤسسه آموزشی و پژوهشی توحید بابل خبر داد و بیان داشت: این بخش بیشتر برای پاسخ‌گویی به شبهاتی که در میان دانشجویان مطرح است راه اندازی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بخش دیگری از فعالیت مؤسسه آموزشی و پژوهشی توحید شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: بیشتر فعالیت‌های این مؤسسه،‌ آموزشی و پژوهشی با محوریت حوزوی است و در کنار آن نیز برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های حوزوی و دانشگاهی در دستور کار این مؤسسه علمی و پژوهشی قرار دارد.

مسؤول مؤسسه آموزشی و پژوهشی توحید بابل با بیان این که این مرکز در حال حاضر در ساختمان قدیمی مدرسه علمیه روحیه بابل در حال فعالیت است، خاطر‌نشان کرد: به کارگیری طلاب و دانشجویان برای انجام فعالیت های پژوهشی با محورهای مختلف از جمله برنامه های مؤسسه آموزشی و پژوهشی توحید شهرستان بابل است.

حجت الاسلام نیکزاد‌ انتخاب نخبگان حوزوی برای ادامه تحصیل در دروس تخصصی با راه اندازی مؤسسه آموزش عالی حوزوی، را از مهم‌ترین برنامه‌های این مؤسسه عنوان کرد و افزود: جذب نخبگان حوزه و دانشگاه و بالا بردن سطح علمی و پژوهشی آنها با انجام فعالیت گسترده علمی و پژوهشی از دیگر اهداف این مؤسسه است./950/پ202/س
ارسال نظرات