۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۵۹۴۴۸
نماینده ولی فقیه در فارس:

راه رئیس جمهور شهید باید ادامه یابد

راه رئیس جمهور شهید باید ادامه یابد
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: رشداقتصادی کشور در چهار سال قبل منفی بود، اما در دولت آیت الله رئیسی به مثبت پنج رسیده بود و با دنبال شدن این راه، باید شاهد افزایش آن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در نشست قرارگاه جهاد تبیین فارس گفت: قرارگاه های تخصصی تبیین باید فعال شوند تا بتوانیم از اقشار جامعه و همه ظرفیت‌ها برای جهاد تبیین استفاده کنیم و با فعال شدن هر چهارده قرارگاه تخصصی، همه ظرفیت‌های فارس را پای کار جهاد تبیین می‌آورد.

وی افزود: اخوت و برادری دینی زیر بنای جهاد تبیین خواهد بود و این برادری در جشن عید غدیر امسال در استان فارسب باید میلیونی شود چراکه تقویت وحدت آحاد امت موجب اثرگزاری جهاد تبیین خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و لزوم ادامه راه شهدای خدمت گفت: شناخت و پایبندی به اجرای برنامه هفتم باید از معیار های انتخاب رئیس جمهور آینده کشور باشد چراکه برنامه هفتم توسعه برنامه خاص دولت نیست و رئیس جمهور آینده باید بتواند در هماهنگی با دیگر قوا در این زمینه اقدام کند تا عقب ماندگی ها جبران شود.

وی یادآور شد: رشداقتصادی کشور در چهار سال قبل منفی بود، اما در دولت آیت الله رئیسی به مثبت پنج رسیده بود و با دنبال شدن این راه، باید شاهد افزایش آن باشیم.

ارسال نظرات