۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۵۹۶۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

بصیرت ضامن اسلامیت جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر در جامعه اسلامی بصیرت نباشد، عزت، عظمت، آزادی و اسلامیت از بین می‌رود.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در یادواره 95 شهید شهرداری‌های استان خوزستان اظهار داشت: آگاهی نسبت به جهان بینی، معیارها، ضوابط حاکم بر فرهنگ جامعه اسلامی و حضور مستمر و تأثیرگذاری از خصوصیات برجسته شهدا بود.

وی بصیرت را جزء ذات فرهنگ شهادت و شهادت طلبی دانست و افزود: اگر در جامعه اسلامی بصیرت نباشد، عزت، عظمت، آزادی و اسلامیت از بین می‌رود و دشمنان بر آن مسلط می‌شوند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که شهید تنها در حضور فیزیکی خلاصه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شهید حاضر، ناظر و زنده است و وظیفه ما است که این حضور، آگاهی و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم و آنها را به عنوان یک عقیده ثابت به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتنه‌های اخیر در کشور‌ تصریح کرد: در فتنه اخیر برخی از افراد غافل، دشمنان را مورد حمایت قرار دادند؛ اما ملت خداجوی ایران با بصیرت خویش توانست با سرافرازی حماسه های 9 دی و 22 بهمن را بیافریند و دنیا را در مقابل این شکوه و عظمت دچار عجز و سردرگمی کند.

آیت الله حیدری بر ضرورت تجلیل از شهدا و برگزاری یادواره‌ها تأکید و خاطر‌نشان کرد: ایران همه پیشرفت‌های خود را مدیون عزت، کرامت، اسلامیت و افتخار شهدا است، از این رو باید برای پاسداشت این عزت و افتخار، همواره به یاد شهدا و آرمان‌های آنها بوده و راه و مسیر آنان را دنبال کنیم./945/پ202/س

ارسال نظرات