۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۶۰۵۰۱
عضو فقهای شورای نگهبان:

امیدوارم اهداف رئیس جمهور شهید استمرار یابد/ نامزدها و طرفداران به قانون پایبند باشند

امیدوارم اهداف رئیس جمهور شهید استمرار یابد/ نامزدها و طرفداران به قانون پایبند باشند
آیت الله شب‌زنده‌دار با تأکید بر اهمیت انتخاب اصلح و پرکاری رئیس جمهور منتخب بر تمکین نامزدها و طرفداران آنها به قانون تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله شب زنده دار پس از شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی تاثیر بسیار عمیقی بر گستره ایمانی آحاد مردم دارد.
 
عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: امید داریم رئیس جمهوری انتخاب شود که معتقد به مبانی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و در راه خدمت به مردم شب و روز نشناسد.
 
وی با تأکید بر ضرورت پرتلاشی رئیس جمهور گفت: امیدواریم گزینه بهتر به اذهان القا شود تا این انقلاب به اهداف عالیه خود برسد و اهداف رئیس جمهور شهید استمرار یابد.
 
آیت الله شب زنده‌دار با اشاره به نتیجه انتخابات خاطرنشان کرد: در انتخابات همه ما باید تابع قانون بوده و به آن احترام بگذاریم؛ چرا که همه نامزدها افرادی هستند که صلاحیت های حداقلی در شورای نگهبان برای آنان احراز شده است. ان شاءالله منتخب ملت با همکاری، همدلی و مطالبه راه درست به پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی کمک کند.
ارسال نظرات