۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۰۸۱
سوم اسفندماه؛

نخستین نمایشگاه طلیعه ظهور در تهران گشایش می یابد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نمایشگاه طلیعه ظهور پس از نماز مغرب عشاء در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران گشایش می‌یابد.
نمايشگاه طليعه ظهور


به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاه طلیعه ظهور به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج)، از امروز، دوشنبه سوم اسفند ماه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور سازمان ها، موسسات و مراکز فرهنگی، آموزشی و پژوهشی که در عرصه مهدویت فعالیت دارند، در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گشایش می یابد.

براساس این گزارش، این نمایشگاه سوم تا هفتم اسفندماه هر روز از ساعت 16 تا 22 دایر است و سخنرانی، مداحی، غرفه‌های مهدویت و غرب، فرقه‌های انحرافی، کودک و نوجوان، پرسش و پاسخ و عرصه محصولات مهدوی بخشی از برنامه‌های این نمایشگاه عنوان شده است .

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شامگاه امروز، سوم اسفندماه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و در ادامه حجج اسلام محسن قرائتی، ناصر نقویان، علیرضا پناهیان و کاظم صدیقی به ترتیب هر روز تا پایان نمایشگاه به ایراد سخن پیرامون مهدویت خواهند پرداخت.

برگزاری یک دوره معارف مهدویت ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، برگزاری نشست های تخصصی و ‌شب شعر مهدوی، نام نویسی برای شرکت در مسابقه کتابخوانی و نام نویسی در بخش خواهران برای شرکت در دوره کوتاه مدت معارف مهدویت از جمله برنامه های متنوعی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

گفتنی است، نمایشگاه طلیعه ظهور، از ساعت 16 تا 22 امروز دوشنبه سوم تا جمعه هفتم اسفند ماه در مصلای تهران پذیرای علاقمندان خواهد بود. /920/د102/ع

ارسال نظرات