۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۷۶۱۵۲۷

همایش بزرگ «واجب فراموش شده» در کاشان برگزار شد

همایش بزرگ «واجب فراموش شده» در کاشان برگزار شد
اصفهان – همایش بزرگ «واجب فراموش شده» در کاشان با محوریت نگرش و شیوه‌های نوین پیراومن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، روح الله صنعتکار دبیر ستاد احیاء امر به معروف به شهرستان کاشان ظهر امروز در همایش بزرگ واجب فراموش شده که در تالار شهر کاشان برگزار شد، گفت: فعالیت‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان در بین شهر‌های استان اصفهان برجسته و چشمگیر است.

وی از برخورد با برخی از مراکز بزرگ گردشگری متخلف در شهرستان خبر داد و افزود: این مرکز بزرگ گردشگری بعد از پلمپ شد به مراکز قضایی نیز معرفی شد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان با تأکید بر اینکه دارالمومنین کاشان حفظ کنید، اظهار داشت: به پای کاشان باید ایستاد و آن را از برخی معضلات و مشکلات و چالش‌های پیش رو حفظ کرد.

صنعتکار با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، اظهار داشت: این فریضه بر عهده همه ما است و نباید منتظر ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر ماند.

وی از جوانگرایی در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان خبر داد و گفت: با جوانگرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فعالیت‌های ستاد مضاعف شده است.

به گفته وی مجموعه تاریخی باغ فین کاشان به عنوان یکی از پر بازدید‌ترین مراکز تاریخی استان اصفهان و حتی کشور در سال جاری با میانگین بازدید روزانه ۴۰ تا ۷۰ هزار نفر، روزانه بیش از ۷ هزار ۵۰۰ تذکر لسانی داده شد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف به شهرستان کاشان همراهی با طرح نور، فعالیت درمناسبت‌های مختلف فرهنگی، تقویت بخش فرهنگی ستاد، جوانگرایی شورای بانوان با حضور بیش از ۳۰۰ بانوی فرهیخته و نخبه را از دیگر اقدامات ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر کاشان اعلام کرد.

لازم به ذکر است، همایش بزرگ واجب فراموش شده در کاشان با محوریت نگرش و شیوه‌های نوین پیراومن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به همراه پرسش و پاسخ و تقدیر از آمرین به معروف پیشتاز کاشانی به مناسبت گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر و هفته حجاب و عفاف از سوی ستاد احیاء امر به ومعروف و نهی از منکر شهرستان کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات