۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۶۱۸۴۵
فرمانده سپاه مراغه:

قیام امام حسین روح تحرک و آزادگی را به جامعه مسلمانان بخشید

قیام امام حسین روح تحرک و آزادگی را به جامعه مسلمانان بخشید
فرمانده سپاه مراغه در جمع عزاداران روستای سرگیزه گفت: قیام امام حسین(ع) روح تحرک و آزادگی را به جامعه مسلمانان بخشید و در راه رسیدن به این هدف در مسیر حرکت از مدینه تا کربلا آن را تبیین کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری، در جمع عزاداران روستای سرگیزه گفت: در جامعه زمان امام حسین(ع)، ذائقه دنیا پرستی و بی تفاوتی به امر دین ، مسلمانان را فراگرفته بود که قیام حضرت امام حسین(ع)، مردم را نسبت به آن احیا کرد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: حضرت زینب سلام اله علیها توانست در امر تبیین و روشنگری، قیام امام حسین علیه السلام را به سر منزل مقصود برساند و قیام را ماندگار کند.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی یک تنه ایستاده است، جمهوری اسلامی و به تاسی از قیام امام حسین(ع) عملیات پیروزمندانه وعده صادق را کلید می‌زند و با غلبه بر دشمنان به دنبال تمدن سازی اسلامی جهانی است. 

وی ادامه داد: امروز وظیفه انقلاب اسلامی، شناساندن امام زمان به دنیا و شناساندن یزیدیان زمان به جهان و ادامه دادن راه سید الشهداست که عبارت کل یوم عاشورا کل عرض کربلا همین است. 

حیدری تاکید کرد: امروز باید هیئت های عزاداری، هیئت های سیاسی و مجهز به علم تبیین و بصیرت باشند و هیئت ها باید خروجی داشته باشند و بتواند جوانان علوی و فاطمی تربیت کنند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات