۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۶۱۹۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تبیین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی

لزوم تبیین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تبیین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: ایمان و وحدت مردم حول سیدالشهدا(ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز بعد از اقامه نماز در جمع نمازگزاران مسجد ولیعصر(عج) بر لزوم تبیین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: ایمان و وحدت مردم حول سیدالشهدا(ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید.

وی افزود: آنچه مردم را بسیج می‌کرد تا در تظاهرات شرکت کنند، اطلاعیه‌های امام خمینی(ره) بود و آن چیزی که در اطلاعیه‌های امام شور ایجاد می‌کرد جملات سیدالشهدا(ع) بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: انقلاب ما را محرم پیروز کرد، از این رو امام خمینی (ره) می‌فرماید، نه تنها محرم انقلاب ما را پیروز کرد و حفظ کرد، بلکه طی ١۴٠٠ سال این منبر و روضه سیدالشهدا(ع) بود که اسلام را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) می‌فرماید، منبر را هم این روضه سیدالشهدا(ع) حفظ کرد، ادامه داد: پایه و اساس قیام امام خمینی(ره) ایمان و وحدت بین مردم بود که این ایمان و وحدت نیز دستاورد منبر و روضه سیدالشهدا(ع) است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه اگر ما می‌خواهیم این انقلاب باقی بماند، باید عوامل ایجاد انقلاب را استمرار داد، اظهار داشت: استمرار انقلاب اسلامی ایران در گرو ایمان به خدا و وحدت بین مردم، بر محور سیدالشهدا(ع)، روضه امام حسین(ع) و رهبری ولایت فقیه است.

وی یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امام خمینی(ره) در دو مقطع زمانی محرم سال ۴۲ و محرم سال ۵۷ موفق شد بین محرم و انقلاب اسلامی ایران را با هم پیوند بزند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله حکومت ستم شاهی را در ایران در هم بپیچد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: آیت الله جوادی آملی در کتاب بنیان مرصوص می‌فرماید، آنچه طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله رژیم پهلوی را پیچید و آنها را به زباله دانی تاریخ انداخت تظاهرات تاسوعا، عاشورا، اربعین و ۲۸ صفر سال ۵٧ بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات