۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۶۱۹۷۸

افزایش ۱۰درصدی صندلی پروازهای اربعین ۱۴۰۳

افزایش ۱۰درصدی صندلی پروازهای اربعین ۱۴۰۳
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از افزایش ۱۰ درصدی صندلی پروازی در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت از فرودگاه های غرب کشور به نجف ۵میلیون تومان است.

مقصود اسعدی سامانی در نشست خبری در پاسخ به تسنیم در خصوص پروازهای اربعین امسال، قیمت و زمان شروع بلیت فروشی، اظهار کرد: دیروز جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و رییس سازمان هواپیمایی برگزار شد. در این جلسه ایرلاین ها به جمعه بندی رسیدند برای رفاه حال زائران اربعین، نرخ بلیت تهران-نجف و تهران-بغداد و فرودگاههای غرب کشور ه این دو مقصد پروازی به صورت یکطرفه 5 میلیون تومان باشد.

وی ادامه داد: قیمت پرواز فرودگاهای شرق کشور از جمله مشهد به نجف و بغداد به صورت یکطرفه 6 میلیون تومان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پروازهای اربعین از 24 مرداد آغاز و تا 9 شهریور ادامه دارد، تاکید کرد: ایرلاین ها موظف هستند 10 روز مانده به ایام اربعین و 5 روز بعد از اربعین از طریق دفاتر فروش مجاز اقدام به فروش بلیت کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با یادآوری اینکه سال گذشته 18 ایرلاین 387 هزار و 215 صندلی پروازی برای اربعین ارائه کردند، گفت: پیش بینی می کنیم امسال تعداد صندلی پروازی با رشد 10 درصدی به حدود 400 هزار صندلی افزایش یابد.

اسعدی سامانی بیان کرد: شرکتهای هواپیمایی هنوز مجوزهای پروازهای اربعین را دریافت نکرده آمد و به زودی فروش بلیت با نرخ های مصوب آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: به زائران اربعین توصیه می کنیم بلیت خود را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند، چراکه در عراق بلیت دلاری فروخته می شود و شاید توسط ما قابل کنترل نباشد. 

منبع: تسنیم
ارسال نظرات