۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۶۲۳۲۵
رئیس سازمان دانش آموزی کشور:

ولایت مدار بودن مؤلفه اصلی شوکت، عزت و پیروزی ماست

ولایت مدار بودن مؤلفه اصلی شوکت، عزت و پیروزی ماست
کرمانشاه ـ سردار باستان گفت: ولایت مدار بودن مؤلفه اصلی شوکت عزت و پیروزی ما در همه مراحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار مجتبی باستان امروز در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که در یادمان این عملیات برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: تهاجم نفاق در پایان جنگ و دفاع مقدس طوفانی بود که اگر نظام جمهوری اسلامی آن استحکام لازم را نداشت یقیناً ما امروز با چالش‌های زیادی بر اثر این حمله مواجه بودیم.

رئیس سازمان دانش آموزی کشور افزود: اولین شکست و اولین علت شکست نفاق لطف الهی بود آنجایی که ما بر اساس اعتقادات دینی خودمان بایستیم و بمانیم و نترسیم سست نشویم، علت شکست قاطعیت حضرت امام بود که در آن زمان با صراحت به قطع دست فتنه و کور شدن فتنه فرمان داد.

وی تصریح کرد: یعنی ولایت مداری در آن زمان قاطعیت امام و در این روزها رهبری مقام انقلاب که بدون هیچ علوی این ایران اسلامی را در بسیاری از طوفان‌ها و چالش‌ها به ساحل نجات رسانده است.

سردار باستان بیان داشت: ولایت مدار بودن و مؤلفه اصلی شوکت عزت و پیروزی ما در همه مراحل است لذا باید به آن توجه کنیم حضور گسترده مردم از سراسر ایران اسلامی حتی آن‌هایی که هیچ سازمان نهاد و جز هیچ گروهی نبودند آمدند تقاضای سلاح کردند برای اینکه همه مردم ایران با همه سلایق سیاسی مختلف انسان‌های خائن به کشور می‌دانستند در مقابل آنها ایستادند.

رئیس سازمان دانش آموزی کشور با اشاره به منافقین در سه جنگ بر علیه ایران شرکت کردند تنها در یک جنگ نبود در جنگ سخت ، در جنگ نیمه سخت و در جنگ نرم، سازمان منافقین در یک جنگ علیه ملت ایران شرکت نکرده است این بخشی از تاریخ است که در این یادمان باید برای جوانان و نوجوانان تشریح شود.

وی افزود: در جنگ سخت شاهد حضور آنها در این تنگه بودیم  که به درک واصل شدند و کاملاً مشهود است که در این تنگه زمین گیر شدند در جنگ نیمه سخت بخشی از دانشگاهیان ما و دانش آموزان نمی‌دانند.

سردار باستان ادامه داد: در ایران ۱۷ هزار شهید ترور داریم بیش از ۱۷ هزار ترور شهدای مظلومی که در کوچه‌ها و پس کوچه‌های روستاها و شهرستان‌ها مظلومانه شهید شدند بخشی از این شهدا حاصل نفاق و جنایت پلید سازمان منافقین است.

وی گفت: در جنگ نرم جوانان نوجوانان ما باید شاهد باشند در فضای مجازی و در رسانه‌ای که علیه ملت بزرگ ایران مطلبی گفته می‌شود و مطمئن باشید پای این قضیه منافقین و با حمایت‌های آمریکای جنایتکار است عامل زایش منافقین کیست عامل زایش جریان تروریستی تکفیری داعش در منطقه کیست در هر زمانی آمریکای جنایتکار ویژه در منطقه غرب آسیا به دنبال غارت ثروت‌های ملی و فرهنگی مردم عزیز مسلمان منطقه آسیا هستند یک روز با جریان منافقین و حمایت از آنها یک روز با راه‌اندازی تروریست تکفیری داعش و روز دیگر با اقدامات دیگری به دنبال آشوب علیه ایران است./1400/

ارسال نظرات