۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۶۲۶۶۰
پیام امام جمعه شهرستان جوانرود؛

رژیم صهیونیستی به هیچ یک از موازین بشری پایبند نیست

رژیم صهیونیستی به هیچ یک از موازین بشری پایبند نیست
کرمانشاه ـ ماموستا محمدی گفت: ترور وحشیانه و جنایتکارانه یکی از رهبران بزرگ مقاومت شهید اسماعیل هنیه به دست خون آشامان صهیونیست آن هم در قلب ایران اسلامی به خوبی روشن کرد رژیم اشغالگر فلسطین به هیچ یک از موازین بشری پایبند نیست و زبانی غیر از زبان زور و مقاومت نمی فهمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا سیدمحمد محمدی، امام جمعه شهرستان جوانرود با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

ترور وحشیانه و جنایتکارانه یکی از رهبران بزرگ مقاومت شهید اسماعیل هنیه به دست خون آشامان صهیونیست آن هم در قلب ایران اسلامی، به خوبی روشن کرد رژیم اشغالگر فلسطین به هیچ یک از موازین بشری پایبند نیست و زبانی غیر از زبان زور و مقاومت نمی فهمد.

شهادت آرزوی مردان خداست و آنان پاداشی جز این نمی‌خواهند ولی قصابان اسرائیل بدانند با این جنایت‌های وحشیانه، گور خود را می‌کنند و نابودی خویش را تسریع می‌بخشند.

لذا اینجانب و اعزه علماء و شورای روحانیت و افتاء شهرستان جوانرود، شهادت این مرد بزرگ را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت به خصوص مجاهدان سرفراز فلسطین تسلیت و تعزیت عرض می نماییم./1400/

ارسال نظرات