۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۶۲۷۸۸
استاندار لرستان:

شهادت شهید هنیه وحدت جبهه مقاومت را تقویت کرده است

شهادت شهید هنیه وحدت جبهه مقاومت را تقویت کرده است
استاندار لرستان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه گفت: شهادت شهید هنیه وحدت جبهه مقاومت را تقویت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت، امروز در جمع نمازگزاران شهرستان بروجرد گفت: جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم و رهبری امام راحل برای برقراری اسلام پیروز شد اما دشمنان، این انقلاب از 45 سال گذشته همچنان درگیر جنگ کرده اند و گاهی جنگ ترکیبی بسیار سخت ایجاد شده است.

استاندار لرستان افزود: این ترکیبی سیاسی اقتصادی همراه با ترور و جنگ مجازی، خبرهای جعلی و دیپلماتیک، مداخله در انتخابات، برهم زدن اجتماعات و تحریم و تهاجم فرهنگی دیگر عناوینی از جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران می باشد اما این ملت روز به روز مسیر پیشرفت و توسعه را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از فتنه آفرینی سال های گذشته علیه ملت ایران و انقلاب از بین بردن قدرت جمهوری اسلامی است افزود: همگان می دانند که قدرت این نظام مقدس به سادگی از بین نمی رود چراکه بزرگترین قدرت جمهوری انسجام و همدلی ملت است.

استاندار لرستان اظهار داشت: توانایی رشد و پیشرفت همه جانبه جوانان این ملت باعث ناراحتی دشمنان است و می خواهند مانع الهام بخشی ایران اسلامی در جامعه بین المللی باشند اما امروز جوان های آمریکایی و دیگر کشورها به مقام معظم رهبری نامه می فرستند.

شفقت ادامه داد: استقلال و آزادی ملت و جوانان ایران اسلامی و ایجاد حکومت مستقل و آزاد فلسطین در حال شکل گیری و اسرائیل غاصب در حال از بین رفتن است بنابراین آنان در حال تلاش برای حفظ خود هستند.

استاندار لرستان گفت: مسیر موفقیت آنها ناامید کردن، ایجاد یاس و جلوگیری از حرکت تحولی مردم، جوانان، دانشمندان و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی است.

شفقت افزود: آنها می خواهند ارتباط بینه المللی ما را ضعیف کنند و اجازه ندهند که در سطح دنیا پایدار و تاثیرگذار بمانیم تا آزادی بشریت و پیام پیامبران را به خلق خدا برسانیم.

وی اظهار داشت: اتحاد و پیشرفت مردم ایران، پیوستن جوامع بشری به این ملت، بهم ریختن هیمنه استکبار و از بین رفتن فرزند ناخلف آنها باعث شده است دست به هر اقدام غیر قانونی بزنند و شخصیتی مانند شهید اسماعیل هنیه را ترور کنند.

وی ادامه داد: کام ملت ایران را در زمانیکه شهد شیرین حضور مفتخرانه را در انتخابات می چشند و در حال انجام مراسم تحلیف ریییس جمهوری هستند تلخ می کنند و با ترور شهید اسماعیل هنیه تمام مقرارت جامعه جهانی را زیر پا می گذارند.

شفقت عنوان کرد: آنها با این شیوه می خواهند ارتباطات ما را قطع کنند و مانع پیروزی جبهه مقاومت شوند.

وی افزود: با شهادت شهید هنیه اتحاد و وحدت جبهه مقاومت تقویت شده است و جبهه مقاومت فراموش نمی شود و دشمنان بدانند که پاسخ سختی خواهند گرفت.

وی ادامه داد: خشم ملت مسلمان وجبهه مقاومت بر آنان فرودخواهد آمد.

شفقت گفت :شهرستان بروجرد پر از مفاخر علم و ادب و دین است و شخصیت های بسیار زیادی در این شهرستان به اسلام و بشریت خدمت کردند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات