۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۶۲۹۹

امام جمعه زاهدان دستگیری مالک ریگی را به رهبر انقلاب تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با ارسال پیامی، دستگیری شرور عبدالمالک ریگی را به رهبر انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت .
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در پیام حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به مقام معظم رهبری که نسخه ای از آن به دفتر رسا ارسال شده، آمده است: ضمن آرزوی توفیقات بیشتر و دعا برای دوام سلامتی آن رهبر فرزانه افتخار دارد تا از سوی خود و جامعه علمای شیعه و سنی و اقوام و طوایف اهل تسنن و تشییع استان موفقیت بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مبارک حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض نمایم .

در ادامه این پیام آمده است: مزید استحضار آن رهبر فرزانه و حکیم اعلام می دارد که این اقدام مقتدرانه نیروهای مجاهد و مخلص وزارت اطلاعات مرحم شفابخشی بر آلام و رنج های چندین ساله مردم شریف و صبور این سامان و تسکین دهنده قلب های داغدار خانواده های معظم شهدای مظلوم حوادث تروریستی سال های اخیر بود.

در بخش پایان این پیام تبریک خاطر نشان شده است: در پایان اطمینان می دهد که آحاد مردمان سنی و شیعه این دیار، در تمسک به وحدت و تبعیت از ولی فقیه زمان که محور و اساس این اتحاد و انسجام مبارک است، پایدار خواهند بود ./940/پ202/ص

ارسال نظرات