۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۶۳۱۶۱

گزارشی از نشست صمیمی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با خبرنگاران

گزارشی از نشست صمیمی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با خبرنگاران
نشست صمیمی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با جمعی از خبرنگاران به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با جمعی از خبرنگاران به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس در این نشست گفت: عرصه خبرنگاری یک رسالت بسیار مهمی است که ضمن تزریق روحیه امید در جامعه، می تواند مشکلات مردم را شناسایی کرده و برای برطرف شدن آنها از مسئولین مطالبه گری کند.

وی ادامه داد: این رویکرد و جهت داشتن است که به خبرها ارزش و اعتبار می بخشد در نتیجه باید برای وقتی که مخاطب می گذارد ارزش قائل شد و اخبار را در جهت سودمندی و رفع دغدغه مردم تنظیم کرد. 

گزارشی از نشست صمیمی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با خبرنگاران

مدیر حوزه خواهران فارس اخبار را به امید بخش و مایوس کننده تقسیم کرد و اظهار داشت: بحث خبر و توسعه خبری هم یک استراتژی دارد و نیت کسی که خبر را تهیه و می‌نویسد بسیار مهم است، که بعضی ها به دنبال ایجاد نا امیدی هستند درحالی که رسالت خبرگزاری ها ایجاد موج امید در جامعه است.

وی تاکید کرد: انتظار حوزه علمیه خواهران استان فارس از خبرنگاران، معرفی کارهای مدیر حوزه علمیه استان نیست، بلکه توقع این است که خدمات حوزه علمیه خواهران و مبلغان و طلاب به آحاد جامعه معرفی بشود.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری یادآور شد: حوزه های علمیه خواهران خادمین مردم بوده و باز کردن گره ای از مشکلات مردم، از اهداف حوزه خواهران است و همچنین خبررسانی از خدمات حوزه خواهران و تبیین مردمی بودن آن بزرگترین خدمت و رسالت رسانه است.

در ادامه بهرامی شاد معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس ضمن تقدیر همکاری های خبرنگاران برای انعکاس رویداد های حوزوی اظهار داشت: در ایام کرونا طلاب حوزه علمیه فارس با از جان گذشتگی در غسل و تدفین اموات مشارکت داشتند و به صورت عملی از احکام الهی صیانت کردند و انعکاس این خدمات می تواند جایگاه حوزه را در میان مردم تقویت کند.

در ادامه داوود عباسی خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تشکر از مدیریت و معاونین حوزه علمیه خواهران فارس برای برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران گفت: حوزه علمیه خواهران در تولید علم، پژوهش و تبلیغ پیشگام است و ما خبرنگاران خود را موظف می دانیم گفتمان حوزه را انعکاس دهیم.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران همکار با حوزه علمیه تقدیر به عمل آمد.

گزارشی از نشست صمیمی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با خبرنگاران

ارسال نظرات