۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۶۳۳۶۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: 

خدمت به جامعه ایثارگر رسالت ماست

خدمت به جامعه ایثارگر رسالت ماست
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خدمت به جامعه هدف ایثارگر رسالت ماست، انتظار می رود همه دستگاه ها در عرصه خدمت به جامعه هدف ایثارگر به نقشه راه عمل نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز در برگزاری کارگاه آموزشی توجیه قوانین و مقررات قانون جامع خدمات ایثارگران در جمع مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، با گرامیداشت ایام اربعین اظهارداشت: فصل مشترک همه ما در این جلسه خدمت رسانی به ایثارگران است و هر فرد در دستگاه خود باید به این مهم توجه داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه بیشتر ادارات استان لرستان در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه هدف ایثارگر قوی عمل می کنند، افزود: انتظار می رود همه دستگاه ها در عرصه خدمت به جامعه هدف ایثارگر به نقشه راه عمل نمایند.

وی ادامه داد: مشاورین صرفا نقش مشورت دهنده ندارند و در ادارات با تلاش برای رفع مشکلات ایثارگران می توانند نقش اجرایی داشته باشند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: خدمت در انقلاب اسلامی روحیه جهادی می طلبد و انتظار می رود در همه ادارات ایثارگران دیده بشوند، حرف شان شنیده و مشکلات آنان برطرف شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات