۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۶۳۹۷۴
امیر نصیرزاده:

پیشرفت‌های دفاعی جهت بازدارندگی فعال با قدرت ادامه دارد

پیشرفت‌های دفاعی جهت بازدارندگی فعال با قدرت ادامه دارد
وزیر دفاع با بیان اینکه صنعت دفاعی یک صنعت پیشرو است، گفت: پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعد از حضور در این وزارتخانه ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: روز صنعت دفاعی را به همه‌ متخصصان، دانشمندان و اندیشمندان این حوزه تبریک می‌گویم و یاد و خاطره وزرای دفاع شهید؛ شهید چمران، شهید فکوری، شهید نامجوی و دانشمند شهید فخری‌زاده را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از زحمات امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع در دولت سیزدهم، گفت: زحمات امیر آشتیانی و وزرای قبل از ایشان در سال‌های گذشته بسیار مؤثر بوده و ریل‌گذاری‌های بسیار خوبی انجام شده است و همه‌ این عزیزان برای اعتلای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری کردند و ان‌شاءالله راه این عزیزان ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر دفاع با اشاره به تهدیدات موجود گفت: در بخش‌هایی که اولویت وجود دارد باید کارها را شتاب ببخشیم و به‌صورت جهشی عمل کنیم.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه صنعت دفاعی یک صنعت پیشرو است، تصریح کرد: مفاهیمی مانند خودباوری، خوداتکایی و کار جهادی در صنعت دفاعی تعریف شده و تجلی پیدا کرده است و این صنعت می‌تواند الگویی برای کل صنایع کشور باشد.

وزیر دفاع با اشاره به برنامه‌های خود که به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه شد، اظهار کرد: ان‌شاءالله سیر پیشرفت‌های دفاعی باهدف بازدارندگی فعال باقدرت ادامه خواهد داشت و از سر ریز فناوری‌های دفاعی نیز برای حل گلوگاه‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات