۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۷۶۴۰۱۵
وزیر کشور:

دولت چهاردهم در توسعه زیرساخت‌های اربعین مصمم است

دولت چهاردهم در توسعه زیرساخت‌های اربعین مصمم است
وزیر کشور گفت: توسعه زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین پیگیری می‌شود و دولت چهاردهم در این راستا مصمم است؛ تحت هر شرایطی حدود ۵۰ درصد تردد زوار از مرز مهران است، بنابراین می‌طلبد به زیرساخت‌های آن توجه ویژه شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مومنی وزیر کشور روز جمعه ۲ شهریورماه در قرارگاه ستاد اربعین استان ایلام، با قدردانی از احمد وحیدی وزیر سابق کشور، استاندار ایلام، سردار شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا کشور و نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: حامل سلام گرم پزشکیان ریاست محترم جمهور به شما و مردم شریف این خطه هستم.

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم این خطه افزود: مردم این استان در دوران ۸ سال دفاع مقدس هم خدمات بزرگی انجام داده‌اند و حق بزرگی بر گردن کشور دارند و هر کاری کنیم وظیفه ماست.

وزیر کشور با اشاره به دوران دفاع مقدس و ماموریت‌های خود در چیلات، چنگوله، قلاویزان و میمک، ادامه داد: این استان قدمگاه شهدا بوده و جای جای آن مقدس و دارای روح معنوی است.

مؤمنی «اربعین» را علاوه بر بعد معنوی، نماد قدرت نرم جهان تشییع ذکر و خاطرنشان کرد: اربعین در واقع نشانه‌ مهم قدرت ملی و همبستگی ایران و عراق است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ اربعین، تصریح کرد: دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کنند و از ظرفیت‌های مختلف خود استفاده، تا این کنگره هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود.

مومنی عنوان کرد: پس از هر کنگره اربعین باید نقاط قوت و ضعف بررسی شود و نقاط ضعف سال گذشته بررسی و برطرف شود.

وزیر کشور اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین پیگیری می‌شود و دولت چهاردهم در این راستا مصمم است، تحت هر شرایطی حدود ۵۰ درصد تردد زوار از مرز مهران است بنابراین می‌طلبد به زیرساخت‌های آن توجه ویژه شود.

ارسال نظرات