۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۷۶۴۰۲۵

بازدید سرلشکر سلامی از بیمارستان سیار سپاه در مرز مهران

بازدید سرلشکر سلامی از بیمارستان سیار سپاه در مرز مهران
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بیمارستان فوق‌تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه در مرز مهران بازدید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در جریان بازدید از پایانه شهید قاسم سلیمانی، در مرز مهران، گفت: سپاه همچون سنوات گذشته، در بخش‌های مختلف حمل‌ونقل و ترابری، بهداشت و درمان و امداد، توزیع آب به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: بیمارستان صحرایی فاطمةالزهرا (س) نیروی زمینی که از کرمان با مجموعه کاملی از اقدامات تشخیصی و درمانی به همراه کادر درمان، پزشکان و پرستاران مجرب در مرز مهران مستقر شده‌اند، نمونه‌ای از این خدمات است.

سرلشکر سلامی در بازدید از این بیمارستان، امکانات آن را فوق‌العاده ارزیابی و از نحوه خدمات‌رسانی به مردم و بیماران ابراز رضایت کرد.

گفتنی است؛ این بیمارستان یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های سیار کشور است و دارای امکانات کامل بهداشتی و درمانی از جمله بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی  بخش‌های بستری، داروخانه رادیولوژی اتاق عمل آزمایشگاه پزشکان متخصص و عمومی بیهوشی اورژانس عمل سرپایی، تروما دندانپزشکی و... است که کاملاً مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا ایجاد شده است و دارای ویژگی واکنش استقرار سریع در راه‌اندازی است که در مدت چهار ساعت دایر شد.

ارسال نظرات