۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۶۴۲۶۰
استاندار فارس:

دولت ها میراث دار شرافت شهدای خدمت هستند

دولت ها میراث دار شرافت شهدای خدمت هستند
استاندار فارس به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر ، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس پیامی صادر کرد که بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
هفته‌ی دولت، مسئله‌ی «یاد» است؛ همین یاد شهید رجائی، یاد شهید باهنر، یاد حوادث انقلاب. یاد، در مقابل غفلت است؛ در مقابل فراموشی است که آفت بزرگی است؛ غفلت و فراموشی، آفت بزرگی است. اِنَّما تُنذِرُ مَنِ اتَّبَعَ الذِّکر؛ «ذکر» یعنی یاد. رهبر فرزانه انقلاب 
 
هفته دولت است و بهارِ دولت جدید، دولتِ سربلندِ شهید جمهور جاودانه شد و نوبتِ روزگاران به وفاقِ ملی رسید. دوباره زمان آن رسید تا عیارِ خویش به سنجه ی خدمت ِشهیدانِ دولتمردمان محک زنیم و با افتخار، شاکرِ فیضِ فرصتِ خدمت باشیم که انسان به گاهِ ارزیابی خویشتن، به شرط انصاف، بهترین داور است؛ بَلِ الاِنسانُ عَلى نَفسِهِ بَصیرَة.
 
هفته ی مبارکِ دولت، آزمون نقدپذیری، تبیینِ عملکرد، پاسخگویی شفاف و همراه ساختن اصحاب رسانه و مردم عزیزمان با سیاست ها و برنامه های دولت و تزریق امید به جامعه است و ما، میراث دار شرافتِ کسانی هستیم که جانِ شیرین را پای ارزشمندترین داشته ی خود یعنی خدمت به ملت گذاشتند و جز به اعتلای ایران عزیز اسلامی نیاندیشیدند. 
 
با یادآوری این شهادت ها در عرصه خدمت زمان آن است تا به فرموده رهبر حکیم انقلاب نگاهمان به همان ارزش هایی باشد که برجستگی شخصیت این عزیزان، به خاطر آن ارزشهاست.
 
اینک ماییم که باید با سرانگشت «می شود» و «می توانیم»ها، به جنگ تنگناهای اقتصادی و فرهنگی رویم و بکوشیم تا افزایش نشاط و امیدِ مردم، مسیرِ پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت را هموارتر کند. 
 
دیگربار به روان پاک امام راحل عظیم الشأن، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون و 700 شهید کارمند استان فارس درود می فرستم و علو درجات آنان و توفیق همگان در ادامه راه پرافتخار ایشان را از خدای متعال مسئلت می نمایم.
 
محمد هادی ایمانیه
ارسال نظرات