۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۶۴۲۸۲
حجت الاسلام والمسلمین عباسی خبر داد؛

اجرای طرح «مربیان پژوهشی» در جامعه المصطفی

اجرای طرح «مربیان پژوهشی» در جامعه المصطفی
حجت الاسلام والمسلمین عباسی از اجرای طرح «مربیان پژوهشی» در المصطفی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه در دیدار اعضای دبیرخانه اجلاس طلاب اهل قلم ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط دبیرخانه اجلاس و نمایندگی المصطفی در خراسان، اظهار کرد: برگزاری این اجلاس، ویژه آثار منتشره طلاب نمایندگی خراسان، در کنار جشنواره سراسری المصطفی که همه ساله با عنوان «شیخ طوسی» برگزار می‌شود، اقدام شایسته‌ای است که می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت ایجاد انگیزه‌های پژوهشی در میان طلاب جامعه المصطفی، افزود: توانمندسازی پژوهشگران یکی از برنامه‌های مهم جامعه المصطفی به شمار می‌آید و طرح‌هایی در این زمینه توسط معاونت پژوهش دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: طرح مربیان پژوهشی یکی از این طرح‌ها است که با استفاده از ظرفیت اساتید المصطفی و برگزاری کارگاه‌های پژوهشی منجر به آشنایی طلاب با مهارت‌های جدید پژوهشی از جمله در حوزه هوش مصنوعی، همچنین شکوفایی استعدادهای پژوهشی خواهد شد.

رئیس جامعه المصطفی، آثار علمی دانش پژوهان را به عنوان سرمایه دانشی المصطفی حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود ضمن حراست از این آثار و تقدیر از صاحبان آثار علمی برجسته، تا حد امکان این سرمایه ارزشمند توسط انتشارات المصطفی به مرحله چاپ و نشر برسد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمدرضا صالح، مدیر نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان پیشینه‌ای از برگزاری این اجلاس ویژه طلاب غیرایرانی را ارائه کرد.

ارسال نظرات