۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۶۴۹۴۲
مدیرکل برنامه‌ریزی و تدوین متون درسی حوزه‌ خواهران خبر داد؛

اجرای طرح «اربعین تعالی» با محوریت شناخت عرصه‌های معارفی حوزه و شکوفایی استعداد طلاب

اجرای طرح «اربعین تعالی» با محوریت شناخت عرصه‌های معارفی حوزه و شکوفایی استعداد طلاب
مدیرکل برنامه ریزی و تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری طرح «اربعین تعالی» با همکاری معاونت‌های فرهنگی، آموزش و پژوهش حوزه خواهران برای آشنایی طلاب جدید الورود با عرصه های معارفی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدتقی ربانی مدیرکل برنامه ریزی و تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه خواهران در گفت و گویی بیان کرد:  طرح اربعین تعالی به همت معاونت‌های فرهنگی، آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران اجرایی می‌شود که هدف از ایجاد آن رفع سردرگمی و مشکلات طلاب جدید الورود نسبت به آینده برنامه های حوزوی است‌.

وی ادامه داد: این طرح ۴۰ روزه به عنوان اربعین تعالی با ایجاد راهنمایی های لازم و استعدادیابی برای طلاب جدیدالورود خواهد بود که زمینه شکوفایی آنان را با بیان شناخت حوزه، توجه به عرصه های معارفی حوزه، استعدادیابی و هدایت طلبه فراهم می‌کند.

مدیرکل برنامه ریزی و تدوین متون درسی حوزه های علمیه خواهران افزود: معاونت فرهنگی با طراحی، تنظیم و عملیاتی سازی این طرح، معاونت پژوهش با تولید محتوا و متون مورد نیاز و معاونت آموزش با اجرای آن در مدارس تعیین شده، اهداف طرح را دنبال می‌کنند. 

لازم به ذکر است، اداره کل تالیف، متون و تدوین عهده دار تهیه محصولات علمی لازم برای اجرای این دوره را خواهد بود.

ارسال نظرات