۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۶۴۹۸
عضو خبرگان رهبری:

تدابیر حکیمانه رهبری در مدیریت کلان کشور بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زنجان گفت: تدابیر حکیمانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب در بیست سال گذشته بر کسی پوشیده نیست.
امام جمعه زنجان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی واعظی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در خطبه‌ های نماز جمعه اظهار داشت: نقش مهم رهبر فرزانه انقلاب در کوران حوادث و فتنه های دشمنان، بی‌نظیر و بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اجلاس اخیر خبرگان رهبری تصریح کرد: نمابندگان ملت در این اجلاسیه مهم، بار دیگر در مقطعی حساس در انقلاب، بر درایت و دوراندیشی رهبری نظام تأکید کردند.

امام جمعه زنجان با بیان این‌که تدابیر حکیمانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب در بیست سال گذشته بر کسی پوشیده نیست، ابراز داشت: باید در هر حال قدردان نعمت ولایت بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران با حضور رهبر فرزانه انقلاب گفت: فرمانده کل قوا در دیدار با متخصصان امر، این ناوشکن را موفقیت بزرگی برا‌ی انقلاب دانستند که بایستی تداوم پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظی با اشاره به این‌که انتقاد مقام معظم رهبری در ساخت این ناوشکن اظهار داشت: ایشان معتقد بودند که این ناو قرار بود در شش سال ساخته شود؛ اما چرا کار ساخت آن 12 ساله طول کشید.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی به دست سربازان امام زمان(عج) خاطر‌نشان کرد: این جانب به نمایندگی از مردم استان زنجان از همه کسانی که در دستگیری این قاتل جانی شرکت داشتند، قدردانی می‌کنم./935/پ202/س

ارسال نظرات