۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۶۵۹۳
فرمانده سپاه کربلا:

منحرفان از خط ولایت در صفوف ملت ایران جایگاهی ندارند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلای مازندران ولایت مداری را از مهم‌ترین شاخصه‌های پیروان و حامیان اصلی انقلاب دانست و گفت: منحرفان از خط ولایت در صفوف ملت ایران جابگاهی ندارند.
فرمانده سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، سید محمدتقی شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، امروز در نخستین روز از هفته وحدت در جمع نیروهای بسیجی در حسینیه الغدیر سپاه کربلا، ولایت‌مداری را از مهم‌ترین شاخصه‌های پیروان و حامیان اصلی انقلاب دانست و بیان داشت: منحرفان از خط ولایت در صفوف ملت ایران جابگاهی ندارند و از این صف خارج خواهند شد.

وی با اشاره به تلاش سی ساله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام الهی افزود: همه تلاش‌های سی ساله دشمنان ایران اسلامی با هوشیاری و وحدت ملت ایران به بن بست رسید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت آغاز هفته وحدت، همبستگی و وحدت را مهم‌ترین عامل پیروزی ملت در برابر توطئه های دشمنان نظام دانست و تصریح کرد: وحدت ملت ایران در‌ سی سال گذشته از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کرده است.

‌شاهچراغی با بیان این که انقلاب اسلامی ماهیتی نرم افزاری و فراجغرافیایی دارد، خاطرنشان کرد: امروز همه تهدید‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تناسب ماهیت آن نرم‌افزاری است که مقابله با این گونه تهدید های دشمنان هوشیاری همگان را می طلبد.

وی به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان اشاره کرد و گفت: دشمنان ملت‌های اسلامی با توطئه‌های قومی و مذهبی به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی میان مسلمانان شیعه و سنی هستند که خوشبختانه در‌ سال های گذشته با وجود تلاش‌ها و سرمایه گذاری های کلان در این بخش موفقیتی کسب نکردند و همه تلاش های‌شان با وحدت و همدلی مردم با شکست روبه‌رو شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران همچنین به دستگیری عبدالمالک ریگی، سرکرده گروه تروریستی شرق کشور از سوی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) اشاره کرد و گفت: این اقدام نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دشمنان را مبهوت عظمت ایران اسلامی کرد.

‌شاهچراغی همچنین در پایان رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سال آینده، تعمیق بخشیدن به معنویت و آموزش عنوان کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات